خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

چرا مرگ بر آمریکا؟

شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۰۱:۴۴ ب.ظ
دوست داشتم در وبلاگم یک مجموعه داشته باشم مبنی بر دلایل مرگ بر آمریکا. تا حالا به این مفصلی مقاله ای ندیده بودم. مقاله ای که در پیش رو داریم جزئیات کامل اقدامات خصمانه آمریکا بر ضد انقلاب اسلامی ایرن است. انقلابی که دمکترات ترین و مردمی ترین نظام حکومتی یعنی حکومت مقدس جمهوری اسلامی را روی کار آورد. انقلابی که پشت سر ان پول های هنگفت کمپانی های نفتی و نظامی نبود. انقلابی که از مردم و روحانیت برخواسته بود. این مقاله را به همه دانش آموزان، دانشجویان و عزیزانی تقدیم می کنم که در راستای گزارش و مقاله نویسی و تحلیل تاریخ سیاسی ایران به دنبال حقیقت هستند.
برای دیدن مقاله لطفا دانلود کنید.
دریافت
توضیحات: چرا مرگ بر آمریکا؟
 

نظرات  (۱)

۲۰ آبان ۹۲ ، ۲۳:۳۱ واحد فرهنگی
‏قال الامام باقرعلیه السلام: لو یعلم الناس ما فى زیارة قبرالحسین علیه السلام من الفضل، لماتوا شوقاً.(14)
امام باقرعلیه السلام فرمود: اگر مردم مى‏دانستند که چه فضیلتى در زیارت مرقد امام حسین علیه السلام است از شوق زیارت مى‏مردند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">