خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

وضعیت سیاسی عربستان وخیم استعربستان حتی یک هفته هم نمی تواند دوام بیاورد. این حرف را رئیس جمهور آمریکا گفته است. ترامپ به درستی به اوضاع سست سیاسی و اجتماعی و فرهنگی عربستان اشاره کرد. عربستانی که به نیابت از اسرائیل و آمریکا به یمن حمله می کند یقینا اختیاری از خود ندارد. و کسی هم که اختیاری از خود نداشته باشد قطعا سر سپرده است. افراد سر سپرده به دلیل ضعف نفس به یک نیروی قوی تر تکیه می کنند و اینجاست که آن نیروی قوی تر اگر زیر پایشان را خالی کند به سرعت زمین می خورند.

وضع عربستان هم دقیقا وضع یک کشور سر سپرده را دارد. عجیب تر آنکه عربستان نمی فهمد روزی خواهد رسید که تاریخ مصرفش برای آمریکا به زودی تمام خواهد شد. بالاخره هر گاو شیردهی دوران شیر دهی اش تمام می شود.

به زودی دوران افول قدرت خاندان سعودی فرا می رسد و این اوضاع زمینه است برای ظهور آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف. بدون شک اوضاع کنونی عربستان اوضاع قبل از ظهور است.

وهابی های بیچاره خبر ندارند که در دنیا منفور شده اند و مردم کشورهای غربی و آمریکایی برای سرنگونی آل سعود ثانیه ها را می شمارند. این اتفاق می تواند در زمان ترامپ باشد یا اینکه پس از ریاست جمهوری ترامپ ممکن است رخ بدهد. آنچه مسلم است در آمریکا جو رسانه ای و سیاسی به نفع آل سعود نیست. و آنها تا زمانی که ثروت دارند به طور مشروط مورد حمایت دولت آمریکا هستند. اما تا جایی آمریکا از عربستان حمایت می کند که جایگاه سیاسی خودش را از دست ندهد.

به زودی ما شاهد خالی کردن پشت عربستان به وسیله آمریکا خواهیم بود. چرا که حمایت از یک کشور تروریست هم حدی دارد. و آمریکا به دلیل موقعیت سیاسی و مشروعیت خود حاضر نیست به هر دلیلی از عربستان حمایت کند.

در این شرایط جریان شیعیان در عربستان باید ساماندهی شود و برای سال های آینده که زمان ظهور امام زمان فرا می رسد و همچنین سال افول قدرت عربستان خواهد بود آماده شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">