خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

فاطمه دخترم

چهارشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۵۶ ق.ظ

آینه در آینه تکثیر شد
فاطمه خندید و جهانگیر شد

ماشاء الله

از خدا یک بچه سالم می خواستم. خدا را شکر همان شد. از خدا هم می خواستم که بچه ام فعال و پر جنب و جوش باشد. باز هم خدا را شکر همان شد. اما ... حالا به محض اینکه تکبیره الاحرام را می گویم. چهار دست و پا می آید و سجاده ام را میکشد و همه چیز را به هم می ریزد. من هم که با دیدن این دختر دلربا هواسم از خدا پرت می شود و مدام هی قند در دلم آب می شود. در همان حالت هواسپرتی رو به خدا می کنم و می گویم خدایا چه شیرین شکری به من دادی. همه زندگی من شده فاطمه. فاطمه همه چیز من است. از اول ذکر "یا فاطمه جان در دو جهان دل به تو بستیم" در هیئت دم می گرفتیم. بعد که خدا فاطمه را به من داد به عشق مادر سادات نامش را فاطمه گذاشتم. حالا هم همه خانه من هیئت شده است. هر ساعت مدام فاطمه فاطمه می کنم.

 

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۳
فلان الملک

نظرات  (۱۱)

عزیز دلم...
پاسخ:
ممنون مصطفی جان.
اَچیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییچم.
پاسخ:
مهران جان چقدر احساسات شما خاصه!!!
سلام
چقدر زیباست، الحمدلله رب العالمین!
خدا بهتون ببخشه دوست عزیزم.
و چه اسمی هم براش انتخاب کردید.
حدا حفظشون کنه انشاءلله!
پاسخ:
ممنوم میرزا جان. ایشالا ما هم عکس فرزند دلبند شما را ببینیم.
سلام

وااای که چقد با مزه ست

خدا براتون نگهش داره
پاسخ:
ممنون لطف دارید شما.
سلام خدا حفظش کنه درپناهه حضرت زهرا بزرگ شه
یاحق
پاسخ:
ممنون.
۲۸ دی ۹۲ ، ۰۰:۱۲ مسافر زمان
جانم. خیلی نازه و دلربا. خدا حفظش کنه براتون انشاالله.
پاسخ:
ممنون.
۲۹ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۳۲ زهره(مامان فاطمه)
ماشااله خدا بهتون ببخشه
پاسخ:
خیلی ممنون.
سلام
چه دخترییییییییییییییییییه !!!!!! ماشاا.... خدا بهتون ببخشه. امیدوارم عشقتون و دخترتون همیشه سلامت باشن. زیرسایه امام زمان...
امیدوارم همشه احساس خوشبختی کنید.
می شه به فاطمه بگید منو دعا کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
آره. فاطمه کوچولو این روزها یاد گرفته سجده می کنه. حتما شما رو هم دعا می کنه.
ممنون که به وبلاگم سر زدید.
چه معصومیتی تو صورتشه. دخترتون فوق العاده است. به نظرم زیباترین دختریه که تا حالا دیدم. مخصوصا اون عکسی که با چادر انداخته. خدا برای شما و مامانش نگهش داره. درضمن قدر مامان فاطمه خانم رو هم بدونید.........
پاسخ:
ممنون.
بله چشم.
سلام!!!! نازی فاطمه گل!!!!!!!!!!!!!!!









سلام!1111111111111111 فاطمه نازی






Nothing to say! Really?

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">