خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

خدایا دلشان را خون کن!

پنجشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۵۵ ق.ظ

نمی دانم چرا مردم را بی سواد فرض می کنند! آقای عراقچی!!! یا تو نمی دانی جی پی اس چیست یا خیال می کنی من جی پی اس را نمی شناسم؟؟؟ این چه مزخرفاتی است که در تلویزیون تحویل ما می دهی؟ [لینک]

آنقدر ناراحت هستم که نمی دانم از کجا اعتراض خودم را شروع بکنم. آخر فریب خوردن از این ساده تر مگر می شود؟ مگر یادتان رفته لیست دانشمندان را دادید و آنها هم توسط رژیم صهیونیستی دانشمندان عزیز ما را ترور کردند؟ حالا می خواهید به انها اجازه بدهید مختصات مکانی مراکز نظامی ما را با جی پی اس ثبت بکنند تا هر وقت که اراده بکنند ما را تهدید به بمباران بکنند؟ ما که نباید اینقدر احمق باشیم!

به ولایت امیر المومنین قسم می خورم فقط به خاطر مقام معظم رهبری فعلا چیزی نمی گوییم. ولی این دعا را مصرانه از خدا خواستارم که ای خدای بزرگ! آن کسانی را که در این مذاکرات هسته ای دل مقام معظم رهبری را خون کرده اند، دلشان را خون کن.

نظرات  (۲)

۰۷ خرداد ۹۴ ، ۰۸:۳۳ ذره ی ناچیز
آمین...
سلام و عرض ادب
عید بر شما مبارک
یا علی التماس دعای فرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">