خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۲ ثبت شده است

راهکار مبارزه با ربامقدمه:

امام صادق(ع) می‌فرمایند «ربا حرام شد تا تجارت، معامله و کسب از بین نرود».

«من ذا الذى یقرض اللَّه قرضاً حسناً فیضاعفه لکم اضعافاً کثیره» بقره، 245
کیست که خدا را وام دهد و از اموالى که به او بخشیده شده انفاق کند تا آن را براى او چندین برابر بیفزاید.

به گفته آقای حسن عباسی ربا یکی از اصلی ترین دشمنان اسلام و بشریت است. و آن چیزی که در ایران وضعیت اقتصادی مردم را تهدید می کند ریشه دواندن

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۲ ، ۱۲:۰۹
فلان الملک
دوست داشتم در وبلاگم یک مجموعه داشته باشم مبنی بر دلایل مرگ بر آمریکا. تا حالا به این مفصلی مقاله ای ندیده بودم. مقاله ای که در پیش رو داریم جزئیات کامل اقدامات خصمانه آمریکا بر ضد انقلاب اسلامی ایرن است. انقلابی که دمکترات ترین و مردمی ترین نظام حکومتی یعنی حکومت مقدس جمهوری اسلامی را روی کار آورد. انقلابی که پشت سر ان پول های هنگفت کمپانی های نفتی و نظامی نبود. انقلابی که از مردم و روحانیت برخواسته بود. این مقاله را به همه دانش آموزان، دانشجویان و عزیزانی تقدیم می کنم که در راستای گزارش و مقاله نویسی و تحلیل تاریخ سیاسی ایران به دنبال حقیقت هستند.
برای دیدن مقاله لطفا دانلود کنید.
دریافت
توضیحات: چرا مرگ بر آمریکا؟
 
۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۹۲ ، ۱۳:۴۴
فلان الملک

کاشت سبزیجات در گلدان
اگرچه سبزیجات معمولا جز گیاهان زینتی محسوب نمی شوند اما می توان بسیاری از آنان را در صورت مناسب بودن سایر شرایط محیطی و برطرف نمودن نیازهای آنان، در گلدان و در محیط خانه و آپارتمان پرورش داد و علاوه بر سود بردن از زیبایی آنان به عنوان گیاهانی سرسبز و معطر، آنان را بدون ترس از آلودگی به کودهای حیوانی و سایر آلودگی هایی که در مورد سبزیجات موجود در بازار وجود دارد به عنوان سبزی خانگی مصرف نمود. برخی از سبزیجات بیش از دیگران توانایی تطبق با رشد در محیط محدود گلدان را دارند. در ادامه ابتدا نیازهای کلی و عمومی سبزیجات گلدانی و سپس مناسبترین سبزیجات برای پرورش به چنین شیوه ای توضیح داده شده اند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۲ ، ۱۰:۰۶
فلان الملک