خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

عصبانیشان کردیم ...

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۲ ق.ظ

در این خبر بخوانید. یکی از نمایندگان کنگره آمریکا از راهپیمایی مردم ایران برای خودش عصبانی شده است. او گفته حتی دمای بالای ایران [به قول خودش 100 درجه] مانع از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشده است.

  • راهپیمایی روز قدس در آمریکاآنها به شدت از این قضیه ناراحت هستند که حضور پرشور مردم در خیابان ها یک نوع حمایت سیاسی از مذاکره کنندگان ایرانی بود.
  • دومین مطلبی که آنها را شدیدا ناراحت کرده است این است که آنها گمان می کردند در مذاکرات بتوانند رفتار ایران را در خصوص اسرائیل و آمریکا تغییر دهند. اما در راهپیمایی روز قدس متوجه شدند که نه تنها تحریم ها و فشارهای اقتصادی آمریکا رفتار جمهوری اسلامی ایران را تغییر نداد بلکه گرمای هوا نیز نتوانست مردم را در خانه هایشان نگه دارد.
  • سومین ناراحتی آنها صدور انقلاب اسلامی به شهرهای آمریکا [لینک] و دیگر قاره های جهان است. آنها بیشتر از همه چیز نگران هستند چون در 19 شهر آمریکا مردم بر علیه اسرائیل به خیابان ها آمدند و با راهپیمایی از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.
  • آنچه که آقای رویس هنوز نمی داند این است که مردم مسلمان ایران در آن هوای 100 درجه با زبان روزه آمده بودند. نه تنها هوا گرم بود بلکه مردم با زبان های خشکیده و شکم گرسنه آمده بودند. پیام این قضیه بسیار عمیقتر از حضور در گرما است. راهپیمایی با شکم های گرسنه و زبان تشنه یعنی ایستادگی در مقابل ظلم و زور تا آخرین نفس. یعنی ما حاضریم برای نجات قدس و آزادسازی فلسطین حتی تشنگی و گرسنگی بکشیم در سخت ترین شرایط تحریم. و این فرق می کند با راهپیمایی با شکم سیر و زبان سیراب در گرمای 100 درجه.
  • اما به نظر می رسد یک نکته دیگر آمریکایی ها و اسرائیلی ها را شدیدا خشمگین کرده است این است که مردم ایران برای آزاد سازی کشور ایران از دست اسرائیل غاصب راهپیمایی نکرده اند بلکه برای آزاد سازی قدس که در یک کشور دیگر است به خیابان آمده اند. آیا معنای این غیر از خودگذشتگی است؟ آیا مفهوم این غیر از ظلم ستیزی ایرانیان است؟ این دقیقا همان چیزی است که باعث محبوبیت ایران در قلب جهانیان شده است.
  • ای کاش آقای رویس در مورد آداب و رسوم دینی و مذهبی مسلمان ها کمی تتحقیق کند تا بفهمد روزه در گرمای 100 درجه چیست! و در نهایت باید بداند مفهوم راهپیمایی با زبان روزه در گرمای 100 درجه آن هم نه برای آزاد سازی کشور ایران، بلکه برای آزاد سازی کشور فلسطین و قدس از دست اسرائیل چه معنی و مفهومی دارد.

نظرات  (۷)

با سلام.بسیار وبسایت زیبایی داری عزیز.
به ما هم سری بزن پشیمون نمی شی.
سایت مذهبی و مردمی یارگمنام
www.yargomnam.ir
۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۰:۵۲ مهدی قاسمی راد
سلام به بلاگ خوش اومدی
آره یه سری از داخل هم فکر کردن دیگه مذاکرات به نتیجه برسه فردا باید دنبال سفارت یانکی ها تو تهران باشیم
مگه بازم تو خواب ببینند
۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۶:۰۹ مهدی قاسمی راد
ای اسرائیل از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر
سلام
مطالب جالبی بود.
یا حق
سلام
سلام
خدا قوت
من هم بعد از مدت ها به روز شدم
موفق باشید
یا حق
۲۲ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۱۳ مدافعان حرم
پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir

ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید

یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">