خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

در این خبر بخوانید. یکی از نمایندگان کنگره آمریکا از راهپیمایی مردم ایران برای خودش عصبانی شده است. او گفته حتی دمای بالای ایران [به قول خودش 100 درجه] مانع از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشده است.

  • راهپیمایی روز قدس در آمریکاآنها به شدت از این قضیه ناراحت هستند که حضور پرشور مردم در خیابان ها یک نوع حمایت سیاسی از مذاکره کنندگان ایرانی بود.
  • دومین مطلبی که آنها را شدیدا ناراحت کرده است این است که آنها گمان می کردند در مذاکرات بتوانند رفتار ایران را در خصوص اسرائیل و آمریکا تغییر دهند. اما در راهپیمایی روز قدس متوجه شدند که نه تنها تحریم ها و فشارهای اقتصادی آمریکا رفتار جمهوری اسلامی ایران را تغییر نداد بلکه گرمای هوا
۷ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۴ ، ۰۷:۳۲
فلان الملک

این صدای تپش قلبم نیست در حسینیه دل سینه زنی استسال های پیشتر که تازه با سبک و سیاق هیئت های مذهبی پایتخت آشنا شده بودم و به اقتضای جوانی شیفته سبک های مداحی و سبک های روز سینه زنی شده بودم تمام فکر و ذکرم شده بود شکل عزاداری. ادا و اطوارهای سینه زدن برایم جذاب بود. تن صدای مداح مرا عجیب شیفته خود کرده بود. و در نهایت شور عزاداری و هروله و ... نهایتا اینگونه شده بود که به جز سبک های فوق دیگر عزاداری ها برایم جذابیتی نداشت. به طوری که در ایام محرم وقتی مسجد محلمان مراسم روضه می گذاشت من اصرار داشتم که در مسجد نمانم و در عوض به هیئت بروم.

یکی از این روزها که در مسجد روضه بود و هیئت هم نداشتیم پدرم گفت بیا برویم مسجد روضه دارد. گفتم نمی آیم.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۲:۱۳
فلان الملک

الله اکبر الله اکبر الله اکبر. خامنه ای رهبر. مرگ بر ضد ولایت فقیه. درود بر رزمندگان اسلام. سلام بر شهیدان. مرگ بر آمریکا. مرگ بر انگلیس. مرگ بر منافقین و کفار. مرگ بر اسرائیل.

این دعایی است که ما شیعه های ایرانی بعد از هر نماز به حالت شعارگونه سر می دهیم و هنوز از ته دل نابودی آمریکا و انگلیس و اسرائیل و منافقین و کفار را از خدا طلب می کنیم و آنها را به طور جدی نفرین می کنیم.

یادم می آید قبلا که هنوز صدام زنده بود به جای کلمه کفار

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۲:۲۸
فلان الملک