خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

مردی در هنگام رانندگی، درست جلوی حیاط یک تیمارستان پنچر شد و مجبورشد همانجا به تعویض لاستیک بپردازد. هنگامی که سرگرم این کار بود، ماشین دیگری به سرعت ازروی مهره های چرخ که در کنار ماشین بودند گذشت و آنها را به درون جوی آب انداخت و آب مهره ها را برد. مرد حیران

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۹۲ ، ۰۸:۵۳
فلان الملک

جیرجیرکنشسته بودم و درحالی که کتاب دعا رو مقابلم گرفته بودم داشتم با دنبال کردن جمله های " سبحانک یا ...." با مداح همراهی می کردم. هیئت شلوغ بود. جا هم خیلی تنگ. همه  چفت هم نشسته بودن. توی هیئت هم پر از جیرجیرک های لعنتی بود. دیگه همه چشمشون ترسیده بود. اگر یه پوست تخمه آفتابگردون رو زمین می دیدیم خیلی با احتیاط نیگاش می کردیم فکر می کردیم جیرجیرکه. نفر جلوییم هم که خیلی از جیرجیرک چندشش میشد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۲۹
فلان الملک

از وقتی که در بلاگ عضو شده ام از امکانات خیلی خوب بلاگ لذت می برم. به طور مثال در قسمت موضوعات شما می توانید زیرمجموعه درست کنید که بلاگفا این امکان را ندارد. از دیگر مزایای بلاگ امکان نشان دادن محبوبترین مطلب و پربحث ترین مطلب و اخرین نظرات است. متاسفانه بلاگفا این امکانات را ندارد. از طرفی شما وقتی روی لینک های آخرین نظرات کلیک می کنید به پست مربوطه ارجاع داده می شوید. شما در بلاگفا نمی توانید آخرین نظرات را در صفحه اصلی وبلاگ ببینید. ضمن اینکه نشان دادن آخرین نظرات در صفحه اصلی وبلاگ دست خودتان است. اگر دوست نداشتید می توانید در بخش تنظیمات نمایش وبلاگ، گزینه عدم نمایش این بخش یا بخش های دیگر را فعال کنید. 

از دیگر مزایای بلاگ دسترسی به کلیه کلمات کلیدی است که این امکان در بلاگفا وجود ندارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۲ ، ۰۸:۵۳
فلان الملک
خداحافظ آقای دکتر احمدی نژاد.

عیب پاکان زود بر مردم هویدا می شود

موی اندر شیر خالص زود پیدا می شود

یادمان باشد: مقام معظم رهبری خودشان فرمودند این دولت کارهای خوب زیادی کردند که در جلسه های مناظره ریاست جمهوری بی انصافانه خدمات و زحمات ایشان نادیده گرفته شد.
آقای احمدی نژاد من یادم نرفته که تو در طول دو دوره ریاست جمهوری ات چندین بار به خوزستان سفر کردی، و این چیزی بود که مردم فقیر و نیازمند از تو می خواستند که بیایی و از نزدیک همه چیز را خودت تماشا کنی.
نه اینکه چاپلوسان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۱۳
فلان الملک

در خانه خودم نشسته ام و ناگهان صدای در زدن های وحشیانه نیروهای اسرائیلی از پشت درب خانه می آید. نگران می شوم. درحالی که یک زیرپیرهنی آستین کوتاه و زیرشلواری به تن دارم می روم دم در تا ببینم چه اتفاقی افتاده است؟ در را که باز می کنم ناگهان با لگد یکی از سربازان اسرائیلی به عقب پرتاب می شوم. تا بیایم خودم را جمع کنم سرباز تا بن دندان مسلح اسرائیلی داخل خانه شده اند. پدر سراسیمه می آید. مادر که دارد دنبال رو سری اش
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۱۳
فلان الملک

من مسئول این طرف بازار هستم
شرح روزه خواری در ملاء عام در بازار امام خمینی اهواز و تجربه موفق چند تذکر

پیش نویس:

أوحَى اللّه‏ُ تَعالى إلى شُعَیبٍ النَّبِىِّ إِنّى مُعَذِّبٌ مِن قَومِکَ مِائَةَ أَلفٍ: أَربَعینَ أَلفا مِن شِرارِهِم وَسِتّینَ أَلفا مِن خیارِهِم فَقالَ: یارَبِّ هؤُلاءِ الشرارُ فَما بالُ الخیارِ؟! فَأَوحَى اللّه‏ُ عَزَّوَجَلَّ إِلَیهِ: داهَنُوا أَهلَ المَعاصى فَلَم یَغضِبُوا لِغَضَبى؛

خداى تعالى به شعیب پیامبر وحى فرمود که: من صد هزار نفر از قوم تو را عذاب خواهم کرد: چهل هزار نفر بدکار را، شصت هزار نفر از نیکانشان را. شعیب عرض کرد: پروردگارا! بدکاران سزاوارند اما نیکان چرا؟ خداى عزوجل به او وحى فرمود که: آنان با گنهکاران راه آمدند و به خاطر خشم من به خشم نیامدند.

کافى، ج5، ص56، ح
با حضرت علیا مخدره رفته ام بازار. بی اختیار جلوه های بی حیایی را که در بازار اهواز می بینم اخم هایم
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۱۰
فلان الملک

صورت خیس خودش را طرف چاه گرفت
آسمان تیره شد از بسکه دل ماه گرفت

بر سر سفره کمی درد دل خود را گفت
یک نفس گفت ؛ ولی آینه را آه گرفت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۱۴
فلان الملک

ایمیل یک شهید برای یک وبلاگ نویس
داشتم ایمیل های اضافی را پاک می کردم. چشمم افتاد به یک ایمیل آشنا که اصلا فراموش کرده بودم. حالا که خوب فکر می کنم یادم می آید حاج احمد سوداگر قبلا برایم ایمیل های زیادی می فرستاد. اصلا حاج احمد خیلی اهل حال بود. من معمولا ایمیل هایش را بعد از مطالعه پاک می کردم. ولی این یکی از دستم قسر در رفته بود. حالا بعد از نبودن های حاج احمد حواسم هست که تا مادامی که هستم این ایمیل حاج احمد را پاک نخواهم کرد.
دوستانی که تازه وارد هستند و حاج احمد ما را نمی شناسند قبلا در این پست تعریفش را کرده ام. یادتان می آید گفتم حاج احمد خیلی شوخ بود. شوخی های حاج احمد در ایمیل هایش هم خودنمایی می کرد. ایمیل حاج احمد از این قرار است:
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۴۸
فلان الملک

میلاد مسعود سومین اختر تابناک امامت و ولایت، حضرت امیر المومنین حسن ابن علی (ع)، نوه عزیز پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و پسر ارشد امیر المومنین علی بن ابیطالب (ع) و دردانه حضرت فاطمه زهرا (س) را به ساحت نورانی و مقدس صاحب الزمان (عج) و دوستانم تبریک و تهنیت عرض می کنم.

با  تیــــغ  نـــظر  سیـــنه ســپر امده بــودی
 دنبـــال  سر چـــند  نفــــر   امـــده   بــودی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۵۷
فلان الملک