خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

عوام فریبی های جناب آقای رئیس جمهور

پنجشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۴۹ ب.ظ

عوام فریبیچهره روحانی این روزها نیاز به جلب توجه مردم دارد. رئیس جمهور غیر محبوب و محترم جناب آقای روحانی این روزها از اقشار ولایت مدار که در مطالبه حقوق ایرانی و شهروندی خود به جایی نرسیده اند مایوس شده است به همین خاطر ناچار است از ته مانده سبر آرای خود (یعنی اقشار مرفه و زیبا و سطحی پسند) نهایت استفاده را بکند.

این عکس نهایت یاس آقای روحانی است. جناب آقای حسن روحانی این روزها هیچ شانسی را برای خود محتمل نمی داند. چرا که قرار بود دولت اعتدال نه سیخ را بسوزاند و نه کباب را. اما متاسفانه عملکرد بد جناب آقای روحانی هم سیخ را سوزاند و هم کباب را.

بدین جهت که نه مقام معظم رهبری از عملکرد دولت رضایت خاطر را دارد و نه مردم پیشرفت و گشایش اقتصادی را لمس کردند و نه احزاب اصلاح طلب از این دولت توانستند نهایت استفاده را بکنند. و نه آفتاب برجام مانع تمدید تحریم ها گردید. ما هر روز شاهد یک تحقیر دیگر از طرف سنای آمریکا هستیم. چه بسا که آفتاب برجام هیچ گاه طلوع نکرد.

آقای روحانی نه تنها در موضوع برجام برای ایران اسلامی ناکام ماند بلکه در تحقق اهداف اقتصاد مقاوتی تحول ماندگاری را رقم نزد. حال آقای روحانی و تیم کارکشته اش در تمام مشکلات آنگونه غرق شده است که خر در گل نمانده است.

موضوع دیگری که به شدت مایه ناراحتی مردم شده است چپ گویی های جناب آقای رئیس جمهور در مقابل مواضع رهبری است. چه معنی می دهد که رئیس جمهور که مشروعیت خود را از تایید مقام معظم رهبری و ولایت فقیه می گیرد با کنایه های بسیار زشت مواضع خلاف نظر رهبری می گیرد.

و در آخر ناراحتی مردم از رئیس جمهور محترم بابت آمارهای غلطی و ضد و نقیضی است که روحانی و دولت ایشان در خصوص عبور از رکود می دهند. این زشتی آنقدر آشکار است که حتی مهران مدیری هم نسبت به آن علنا موضوع گیری می کند.

تمام اینها مایه شرمساری است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">