خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

آدم ها را از دوستانشان بشناسید

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۴۷ ق.ظ

فائزه هاشمی و بهاییاناز قدیم گفته اند اگر می خواهید به عمق شخصیت یک فرد پی ببرید به دوستانش نگاهی بیندازید تا متوجه بشوید که او به چه منش و رفتاری گرایش دارد.

اما مبحث ارتباط دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بهائیان یک اتفاق پیش پا افتاده نیست. چراکه اخبار این ملاقات، به طور گسترده با اشراف کامل فائزه هاشمی در رسانه ها انعکاس پیدا کرده است. این اتفاق خبر از یک برنامه ریزی دقیق و خطرناک دارد و بعید به نظر می رسد یک حادثه ناخودآگاه و اتفاقی باشد.

آیا ارتباطی بین سفر به آمریکا و ملاقات با بهاییان وجود دارد؟

نگارنده به طور دقیق نمی داند سفرهای خانم فائزه هاشمی به امریکا و برخی اقدامات رسانه ای وی در ایران آیا ارتباطی به هم دارد؟ اما ذهن کنجکاور مخاطب نباید این سفر و آن برنامه ملاقات را ندید بگیرد.

اگرچه در ظاهر جناب آقای علی اکبر هاشی بهرمانی در این خصوص گفته است که فائزه کار بدی کرده است، لکن در صورتیکه برای جناب آقای هاشمی این موضوع اهمیت دارد باید برای حفظ نظام تدابیر محکم تری در خصوص کنترل خانواده خود بیاندیشد که به واسطه رابطه خونی اعمال یک دختر به پای پدر نوشته نشود.

مصلحت نظام چیست؟

قبل از اینکه به ابعاد تبعات و اثرات این دیدار نا میمون بپردازیم باید از رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام سوال کنیم: آیا آلوده شدن فرزندان جناب آقای هاشمی به اشرافیت به عنوان فرزندان یک رئیس، به مصلحت نظام است و وقتی اقشار زیادی از مردم از نظر مالی بسیار در مضیقه هستند، فرزندان شما در ناز و نعمت و رفاه به سر ببرند؟

آیا این به مصلحت نظام است که همین مردم نیازمند که حضرت امام خمینی (ره) آنها را ولی نعمتان این انقلاب نامید در مناسبت های مختلف از ولی فقیه زمان خود حمایت کنند اما آقا زاده های شما به جرم های مختلف امنیتی و مالی محکوم بشوند و با سندهای املاک چند میلیارد تومانی که فقط بخش کوچکی از ثروت حضرتعالی و خانواده تان است به قید وثیقه آزاد بشوند؟

آیا این به مصلحت نظام است که آقا زاده شما و دختر خانم تان در فتنه 88 به تحریک مردم در کف خیابان حضور پیدا کنند تا انقلاب اسلامی برآمده از مردم را به چالش بکشند؟ جناب آقای هاشمی رئیس جمهور محترم اسبق این مملکت! رئیس محترم تشخیص مصلحت حال نظام!!! شما در جلسات تشخیص مصلحت نظام چه تدابیری برای آرامش امنیت رفاه و دین و دنیای مردم می اندیشید؟

آیا ملاقات دختر خانم شما با بهائیان به صلاح این نظام است؟

بهائیت صرفا یک اقلیت مذهبی نیست، که اصولا بهائیت یک مذهب نیست! ما در ایران اقلیت های مذهبی زیادی داریم. مثل مسیحی ها، یهودی ها، صابئی ها که هنوز هم در جنوب غرب ایران در حال زندگی هستند. اما بهائیت فرقه ای است که اصل آن توسط سرویس های جاسوسی غربی و یهودی اداره می شود و این ملاقات دختر شما چه پیامی به دشمنان انقلاب اسلامی ایران می دهد؟

چرا دختر خانم شما با دشمنان سرسخت اسلام و شیعه ملاقات می کند؟ آیا این ملاقات به مصلحت اسلام است؟

این ملاقات های دخترتان و سفرهای به آمریکا و آن توییت های حضرت عالی کدام قطعه از پازل دشمن را تکمیل می کند؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">