خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

شیخ نمر باقر النمرمقدمه: در سال 236 قمری متوکل عباسی توسط یک یهودی مزار مطهر و منور امام حسین علیه السلام را تخریب کرد و آنجا را شخم زد. لکن تخریب فقط شامل مزار مطهر نشد، بلکه او خانه های اطراف را نیز ویران ساخت تا هیچ کسی در آنها ساکن نباشد. همچنین سربازانی در آنجا گماشت تا به زائرین اجازه زیارت نداده و هرکه را در بدو ورود به زیارت باشد کشته و یا به شدت تنبیه کنند. از جمله این آزار و اذیت ها بریدن دست و پا بوده است. [لینک]. برخی گفته اند در یکی از زمان هایی که حرم امام حسین را تخریب کرده اند حتی حیوان های آن منطقه را قتل و عام کرده اند تا هیچ موجود زنده ای در آن منطقه زندگی نکند.  اما شیعه هیچ گاه به عقب رانده نشده است. در حال حاضر هر سال در اربعین حسینی جمعیتی قریب به 20 میلیون در کربلا به زیارت سید و سالار شهیدان می روند و شهید مظلوم و تشنه را زیارت می کنند.

شیطان دست پاچه آنگونه که آب در هاون می کوبند تلاش بیهوده می کند. در نیجریه قریب به ده الی دوازده میلیون مسلمان شیعه وجود دارد. شیخ زکزاکی به قدری صاحب نفوذ گشته که دولت دستنشانده یهودی صفت نیجریه از بابت نفوذ و گسترش شیعه در نیجریه به وحشت افتاده و هر شب کابوس های دهشتناک می بیند. تا انجا که تصمیم می گیرد تا 1000 نفر از شیعیان را به طرز فجیعی قتل و عام و شیخ زکزاکی را دستگیر کند.

اما از خودش سوال نمی کند که این 1000 نفر هرکدام خانواده، فامیل، طایفه، قبیله و دوستانی دارند که از خود و دیگران سوال می کنند: به کدام جرم ما کشته شدیم؟ و شیخ زکزاکی که در قلب 12 میلیون مسلمان شیعه همچون ریشه های یک درخت صد ساله نفوذ کرده در اذهان ده ها میلیون مسلمان و غیر مسلمان سوال ایجاد می کند: به خاطر کدام گناه و جرم کشته شدیم؟ این همان سوال راهبردی شیعه است. و این سوال همان کلید انقلاب های شیعه و گسترش آن است.

به زودی می رسد که مردم دنیا این سوال را تکرار خواهند کرد: چرا شیعه اینقدر کشته می دهد؟ و اینگونه می شود که شما به زودی نرخ  سرعت گسترش شیعه در اروپا و آمریکا را چیزی شبیه نور خواهید یافت که منشا آن همان انفجار نور امام خمینی است. و همین گونه است که پیروان شیخ زکزاکی در نیجریه به خمینیون معروف هستند.

و حال یکی از مکان هایی که رشد فزاینده شیعه دولت را نگران کرده است عربستان یهودی صفت سعودی است. آنها با ریختن خون شیخ باقر النمر، خون شیعه را به جوش آوردند و طناب دار را به گردن خود آویختند. و عجب نیست که به زودی سرنگونی آل سعود را شاهد خواهیم بود.

از دیگر مکان هایی که جنگ و کشتار و تخریب موجب تقویت شیعه گردید کشور عراق و سوریه و یمن است. حمله داعشی های یهودی صفت با برنامه ریزی آمریکا و حمایت های مالی عربستان به عراق و سوریه منجر به شکل گیری بسیج مردمی حشد الشعبی در عراق و چیزی به همین تعریف در سوریه و یمن شده است.

اما باید شما از خود سوال کنید قبل از جنگ های یمن و عراق و سوریه این نیروهای مردمی و فداکار که اکنون به نیروهای نظامی و توانمند شده اند کجا بودند؟؟؟ حال این نیروها تبدیل به یک حزب الله قدرتمند در این کشورها شده اند که در آینده ای نزدیک جزو پیروان حضرت صاحب الامر عج الله تعالی فرجه الشریف خواهند بود که در قیام آخر الزمان آن حضرت را یاری خواهند کرد.

پس ای شیطان بزرگ به نیروهای آمریکایی و یهودی و داعشی و بوکوحرامی ات دستور بده تا بیشتر ما را بکشند. چون شیعه تشنه انقلاب آخر الزمان است.

نظرات  (۲)

اللهم عجل لولیک الفرج
دیشب بی بی سی نادون میگه که شیخ نمر که تحصیلات بالایی نداشته پس چرا موجب ترس حکمت عربستان بوده؟ یکی نیست بهش بگه آخه سه نقطه، شیخ اولا شیعه بوده و دوما مدرس حوزه و منتشر کننده دین حق. همینا واسه ثابت کردن سست بودن حکومت پوشالی آل سعود کافیه.
پاسخ:
"آخه سه نقطه" رو خوب اومدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">