خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

جنایت های اسرائیل و روز قدس

شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۸ ب.ظ

الله اکبر الله اکبر الله اکبر. خامنه ای رهبر. مرگ بر ضد ولایت فقیه. درود بر رزمندگان اسلام. سلام بر شهیدان. مرگ بر آمریکا. مرگ بر انگلیس. مرگ بر منافقین و کفار. مرگ بر اسرائیل.

این دعایی است که ما شیعه های ایرانی بعد از هر نماز به حالت شعارگونه سر می دهیم و هنوز از ته دل نابودی آمریکا و انگلیس و اسرائیل و منافقین و کفار را از خدا طلب می کنیم و آنها را به طور جدی نفرین می کنیم.

یادم می آید قبلا که هنوز صدام زنده بود به جای کلمه کفار مرگ صدام را از خدا می خواستیم. به این ترتیب " مرگ بر منافقین و صدام" خب همانطور که می بینید. صدام به درک واصل شد. منافقین هم چیزی ازشان نمانده. مانده است آمریکا و اسرائیل و انگلیس که کار آنها هم رو به اتمام است. از آنجایی که وضع اقتصادی اروپا و آمریکا بسیار وخیم است و تا ورشکستگی و فروپاشی این سه دولت مستکبر زمان زیادی نمانده است.

هر چه که با خودم فکر می کنم می بینم تمام تروریست های سازمان یافته دنیا یک پایشان به آمریکا و اسرائیل و انگلیس وصل می شود. اگرچه می گویند غده سرطانی اسرائیل از انگلیس نشئت می گیرد ولی امروزه بیشترین کسی که از اسرائیل غاصب حمایت می کند آمریکا است. اگرچه یهودیان و لابی های یهودی در آمریکا بیشترین نفوذ را دارند و در تعیین سیاست های داخلی و خارجی آمریکا بسیار موثر هستند لکن این مثلث تروریسم جهانی زنجیروار به هم مربوط است.

ما در روز قدس به پیروی از دستور رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با زبان روزه به خیابان ها می رویم و نفرت و خشم آتشین و خاموش ناشدنی خود را از این مثلث شوم به دنیا اعلام می کنیم.

باشد تا خدای بزرگ در همین نزدیکی ها ریشه شان را در زمین بخشکاند. که تمام جنایتکاران عالم از رحم این حرامی متولد می شوند.

دیگر عکس ها را در ادامه مطلب ببنید ...

 

استفاده اسرائیل از سلاح شیمیایی

به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم و کودکان


پانوشت:

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۳

نظرات  (۲)

۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۲:۳۴ ســوز ستان
خدا لعنتشون کنه
مرگ بر اسرائیل
پاسخ:
مرگ بر اسرائیل.
۱۴ تیر ۹۴ ، ۱۴:۱۶ رسول پاریاب (آذرخش)
سلام اخوی
...
مرگ بر اسراییل که خودش و طرفداراش مرض هاری دارند!!
...
لینکمون نکردی که؟!
پاسخ:
چشم برادر الساعه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">