خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

باند فرودگاه مردها

چهارشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۳۶ ب.ظ

این مطلب هدیه می شود و خانوم های متاهل و دختر خانوم های مجرد. فقط و فقط به خاطر اینکه کمی مردها رو درک کنن.

عجب حرف قشنگی زد محمد شهباز. رفته خواستگاری به خانومه گفته خونه برای من شبیه باند فرودگاهه. من بیرون از خونه با سرعت پرواز می کنم. اوج میگیرم. شیرجه میزنم. پرواز می کنم. دعوا می کنم. حرف می زنم. کلنجار می رم. و هزار تا دغدغه و دوندگی و ....

اما وقتی خونه میام باید خونه مثل یک باند فرودگاه آماده نشستن من باشه. اگر این باند فرودگاه آماده نباشه ممکنه هواپیما نتونه فرود بیاد و دوباره پرواز کنه و از فرودگاه دور بشه. یا اینکه فرود بیاد و دچار سانحه بشه.

باند فرودگاه تنها برای فرود نیست. بلکه محلی است برای یک پرواز موفق. اگر باند فرودگاه تمیز و اماده و مرتب باشه، هواپیما با قدرت و سرعت زیاد از روی باند یک پرواز عالی رو شروع می کنه. و اوج گرفتن هواپیما فقط و فقط به یک باند خوب بستگی داره. یک باند فرودگاه نامناسب باعث میشه تا هواپیما هنگام سرعت گرفتن برای پرواز دچار سانحه بشه  و ....

پس خانوم های محترم این حرف رو توی خونشون روی یخچال یادداشت کنن لطفا ....

مردهای موفق همون هواپیماهایی هستند که از روی یک باند فرودگاه مناسب یک پرواز عالی رو شروع کردند.


پانوشت:

1- تازگی ها با محمد شهباز آشنا شدم. دیشب که خانومم خونه نبود. محمد رو دعوتش کردم و شب با هم حرفای زیادی زدیم. از همه جا. علی الخصوص از جلسه خواستگاری ای که محمد تازه بعد از 4 ساعت کلنجار طاقت فرسا درحالی که هنوز دوست داشت با اون خانومه درباره خیلی چیزهای دیگه بحث کنه اومده بود بیرون. شاید محمد به فکر خانواده دختره بوده که خجالت کشیده بیشتر از 4 ساعت با اون خانومه حرف بزنه وگرنه خانواده اون خانوم باید به فکر صبحانه هم برای خواستگار محترم می شدند.

2- این مطلب ابتدا در اینجا منتشر شد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۱

نظرات  (۵)

گعده گرفتن؟ :) اینا ازدواجشون از الان شکست خورده است چون احتمالا اینقدر حرف می زنن که وقتی برای کار کردن نمی مونه
پاسخ:
اتفاقا مسلم جان. وقتی می گفت همه چیمون شبیه همه. یاد تو افتادم.
ولی این پسره بدجور مخش تیلیط شده.
با سلام خدمت شما وبلاگ نویس محترم
این مطلب شما در پایگاه اینترنتی نقل قول و در قسمت فرهنگ نوشت درج گردید./
ما را از بروزرسانی خود آگاه و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
http://naghleghol.ir/
۱۲ دی ۹۲ ، ۱۵:۰۶ سید(سرزمین خاطره ها)
سلام مجید عزیز
مطلب جالبی عنوان کردید . اما :
من خانم نیستم ولی ممکنه یه خانم بگه : اومدیم باند و فرودگاه و .... همه چیز مطلوب و مرتب بود ولی یهو یکی از هواپیماهها عشقش کشید و به بیگانه پناهنده شد و جایی دیگه فرود آومد!!!
اونوقت کدبانوی ایده آل بیچاره چه خاکی بسرش کنه ؟
پاسخ:
سلام حاجی جان
این مشکل خیلی از خانوم هاست. و خدا به مردها اجازه داده که در باندهای دیگه فرود بیان. ولی هر هواپیما فقط حق داره توی 4 باند فقط فرود بیاد. تا اینجا از نظر اسلام و قانون اشکالی نداره. ولی اگر خانوم ها دوست دارن که مرد زندگیشون هوس باند دیگه ای نکنه باید باند فرودگاه زندگیشون رو همیشه مرتب و تمیز و زیبا نگه بدارند.
و مردها هم باید تقوا پیشه کنند.
۱۸ دی ۹۲ ، ۱۱:۵۴ سیدعبدالله عابدین مطلق
زندگی اجبار است ... مرگ انتظار است ...

عشق یک بار است ... جدایی دشوار است ...

ولی یاد تو تکرار است ... !



با سلام همسنگر سایبری
خداقوت
خسته نباشید
وب سایت رازمجنون بروز شد با سه پست جدید
خوش حال میشیم به کلبه فقیرانه ما سری بزنید
باتشکر
۰۶ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۰۴ فاطمه فضیلت پور
خطاب به این طرز تفکر که اگر باند فرودگاه مناسب نباشه مرد حق داره به باندهای دیگه سر بزنه:
آیه ی چهار سوره احزاب: خداوند برای مرد دو قلب قرار نداده است ... (ادامه شو خودم می گم:) که بره برای خودش هرچقدر که دلش خواست باند فرودگاه اختیار کنه!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">