خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

مهندسی انتخابات

چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۰۶ ق.ظ

رئیس جمهور ایران جناب آقای حسن روحانی این روزها در حالی حمهوری اسلامی ایران را به مهندسی انتخابات متهم می کند که خود در انتخابات آزاد مردمی ایران به مدت 2 دوره منتخب مردم ایران بوده است. اما امروزه به دلیل اینکه در مهندسی انتخابات ناکام مانده است حکومت جمهوری اسلامی ایران را متهم به مهندسی انتخابات می کند.

اصولا طیف اصلاح طلب و گروهک های وابسته به این جریان به دلیل مشی لیبرالی و مادیگرایی و غرب پرستی هیچ گونه قرابت منطقی با مشی عدالت طلبی ندارند. نامزدهای این طیف منافع ایران را صرفا مادی می بینند و تمام برنامه ریزی هایشان بر اساس منافع مادیگرایی شکل می گیرد.

از جمله این مادیگرایی موضوع "برجام" بود. برجام که به تعبیر رهبر فرزانه و حکیم جهان اسلام "خسارت محض" نام گرفت نه تنها هیچ گاه منافع مادی جمهوری اسلامی ایران را تامین نکرد بلکه به اعتبار و آبرو و حیثیت عدالت طلبی و مطالبه گری و خونخواهی مظلومان ایران اسلامی در سطح بین المللی آسیب رساند.

طرفداران جاهل، متعصب و کور برجام هیچ گاه نخواستند به نصیحت دلسوزان گوش فرا دهند و اسیر و مفتون فریب ها و وعده های پوچ طرف های آمریکایی و غربی گردیدند. که در اثر این فریب فرایند غنی سازی اورانیوم متوفق گردید و تجهیزات غنی سازی به طور کلی منهدم گردید. و این اتفاق محصول برنامه ریزی اصلاح طلبان بود.

اما حالا دوره مجلس شورای اسلامی به سر آمده است گروهک های اصلاح طلب تلاش می کنند پس از وارد کردن آن همه خسارت به حیثیت نظام جمهوری اسلامی دوباره با شرکت در انتخابات مجلس همچنان در قدرت بمانند. اما این آقایان عموما از نظر سلامتی اخلاقی و مالی و سیاسی دچار انواع گوناگونی از فساد هستند.

به همین خاطر تعداد زیادی از این افراد با مشکل تایید صلاحیت مواجه شده اند. از همین روی نظام را متهم به مهندسی انتخابات می کنند.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">