خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

دعوت به اعتراضات خیابانی اهواز

دوشنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۱، ۰۸:۴۶ ق.ظ

اعتراضرفتم سوار ماشین بشم، دیدم روی شیشه طبق معمول همیشگی که برگه های تبلیغاتی زیر برف پاک کن میذارن، یه برگه سفید گذاشتن. خب منم عموما میل دارم که صفحه های تبلیغاتی رو مطالعه کنم.

برداشتم هرچی دقت کردم تیترش رو نتونستم بخونم. دقیقا همین عکسی رو که دارید ملاحظه می کنید. چون توی چاپ اصلا نیفتاده. یعنی اینقدر سریع و دستپاچه اقدام به چاپ کردن که حتی تنظیمات چاپ رو هم لحاظ نکردن.

اما از اونجایی که چند تا نکته جالب به نظرم رسید میل داشتم تا برای شما بازگو کنم.

باشه اعتراض می کنیم!!!

اما عکس شه بانو این وسط چیکار می کنه؟؟؟ مگه همین شه بانو به همراه همسر محمدرضا پهلوی نبودن که به همراه میلیاردها دلار پول مردم از کشور گریختن؟حالا قراره بیان ایران چیکار کنن؟؟؟

اگر شه بانو اهل مقاومت و جنگ بر علیه رژیم ایران بود، چرا در زمان انقلاب خمینی فرار کرد؟

سوال: حضرت شه بانو این همه راه بیاد بره کیش قواصی؟؟؟ مگه همین الان توی آمریکا بهش اجازه قواصی نمی دن؟؟؟ خب همونجا قواصی کنه!!!

یعنی اینقدر دستش خالیه که حتی یه شعار پوپولیستی هم نداشت که توی این فراخوان به قول از شه بانو درج بشه؟؟؟

پس وقتی گفتمان و ایده ئولوژی ندارن، چجوری می خوان حکومت داری بکنن؟

سوال: عکس این دو بازیگر پورن (زهرا امیر ابراهیمی و گلشیفته فراهانی) که به خاطر افشای فساد اخلاقی ناچار به ترک ایران شدند در این آگهی چیکار می کنه؟

یعنی دو دختر فاسد نماد زن و زندگی در ایران بشوند، اگر این دو نفر توانایی پاسخگویی به افکار عمومی را داشتند چرا ایران را ترک کردند؟

بنده پیشنهاد می کنم برای نماد سازی از زنان فرهیخته و دانشمند استفاده کنید! نه از دو بیمار جنسی!

محاکمه روحانی و ظریف

رژیم به خاطر این دو بیچاره همین الان هم از طرف اقشار مذهبی و طرفدار حکومت تحت فشار برای محاکمه قراردارد.

و جالب اینجاست که در زمان ریاست جمهوری حسن روحانی بیشترین همکاری ها با آمریکا صورت گرفت و امروز از طرف مخالفان حکومت مورد غضب قرار گرفته اند.

نکته بسیار مهم!

می خواین اعتراض بکیند قبول!!! چرا گند می زنین به ادبیات؟؟؟؟ شهبانو در جزیره کیش در حال قواصی؟؟؟؟

آخه قواصی؟؟؟؟ قواصی؟؟؟؟

بابا یکی از میراث تمدن ایرانی ادبیات فارسیه!!! چرا گند میزنی داخلش؟؟؟ اینقدر سواد نداری که بفهمی غواصی صحیحه؟؟؟؟

 

اینقدر نکته های این اطلاعیه زیاده که از حوصله خودم خارجه!!!

مثلا نوشته سپاه منحل شد!!! په ارتش چی؟ مگه سیاست های ارتش امروز با سیاست های سپاه فرق می کنه؟؟؟ هردوشون طرفدار ولایت فقیه هستند.

 

بگذریم ...

 

اما یک پیشنهاد!!!

اگر در مبارزه شناخت دقیقی از پتانسیل و استعدادهای طرف مقابل نداشته باشیم، در مبارزه میدان را به حریف واگذار می کنیم. به عبارتی وقتی شما در ایران امید پیروزی دارید که بدانید تعداد شما به لحاظ کیفی و کمی از تعداد طرفداران حکومت بیشتر است. در واقع اگر بخواهیم این موضوع را واقع بینانه تر بررسی کنیم باید به تجمعات طرفداران رژیم و تجمعات طرفداران مخالفان رژیم با دیده تحقیق بنگیریم.

وقتی مخالفان رژیم اعلام فراخوان می کنند چند نفر به این فراخوان می پیوندند؟ و وقتی طرفداران رژیم و حکومت ایران اعلام راهپیمایی می کنند چه تعداد جمعیت در خیابان ها و کف شهر حضور پیدا می کنند. لطفا و خواهشا با این موضوع تعصبی برخورد نکنید.

خون های ریخته شده!

طرفداران رژیم برای به ثمر نشستن انقلابشان چه مقدار کشته داده اند؟ و مخالفان رژیم برای به نتیجه رسیدن این اغتشاشات چقدر حاضرند از جان خودشان مایه بگذارند؟

قطع به یقین هنوز راه زیادی برای رسیدن به تعداد کشته گان انقلاب 57 هست. و من یقین می دانم که این اعتراض ها به نتیجه نخواهد رسید.

 

نداشتن لیدر و ادئولوگ!!!

در هر انقلابی اگر یه رهبر و ایدئولوژیست باسواد نباشد آن انقلاب در واقع بدون مغز و سر است. انقلابی که مغز متفکر نداشته باشد به نتیجه نخواهد رسید. این اعتراض ها که به بهانه مهسا امینی بود! هیچ رهبر و پشتوانه سیاسی و عمق نفوذ سیاسی ندارد. آنچه که هم این روزها شاهد آن هستیم یک آشفتگی خیالی است که به زودی محو می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">