خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

ما به غرب اعتماد نداریم

دوشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۵۷ ق.ظ

سخنرانی رهبر

سخنان رهبر انقلاب اسلامی ایران همان چیزی است که ما می خواهیم. ایرانی ها هرگز حاضر نیستند زیر بار ذلت بروند. به همین خاطر سخنان رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای همان حرف مردم و ملت ایران بود. با کدام دلیل منطقی سر میز مذاکره با کسانی بنشینیم که به هیچ کدام از تعهداتشان پایبند نیستند و هدف آنها از مداکره فقط اعمال فشار و تحمیل خواسته های خودشان است. پس هیچ دلیل ندارد تا با این اشخاص مذاکره کنیم.

غرب می خواهد در قبال ایران سیاست چماق و هویج را اجرا کند از طرفی با نشان دادن برخی امتیاز های ناقابل و کم ارزش ما را برای تعلیق انرژی هسته ای ترغیب کند و از طرفی تهدید کند که در صورت عدم تعلیق با ایران وارد جنگ سخت خواهد شد. این سیاست کثیف برای آنها یک سیاست راهبردی است. کسانی که مدعی دمکراسی و حقوق بشر هستند. غرب حاضر است برای رسیدن به اهداف خودش مردم ایران را تحت فشار قرار دهد و اسم خودش را مدافع حقوق بشر گذاشته است.

حال باید غربی ها بدانند مردم ایران با این تهدیدها و امتیازهای بی ارزش مسیر خود را تغییر نخواهد داد و پشت رهبر عزیز و هشیار خود را خالی نخواهد کرد. بهتر است غرب بداند که مردم ایران جایگاه و موقعیت خود را به خوبی می شناسند و به نقاط ضعف و آسیب پذیر دشمن به خوبی تسلط دارند. ما منتظر هستیم تا دشمن دست به خطا بزند تا در کوتاه ترین مدت ممکن منافع آمریکا و اسرائیل را در خاور میانه به خطر بیندازیم. لکن بهتر است غربی ها به فکر اقتصاد خود باشند تا وضع از این بدتر نشود.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۱۲
فلان الملک

رهبری

انرژی هسته ای

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">