خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

ده ماه پیش خبری منتشر شد که برخی جریان های غربزده تلاش داشتند تا یک تخلف چند صد میلیارد تومانی را به پای احمدی نژاد بنویسند. احمدی نژادی که به خاطر حجم گسترده تبلیغات رسانه های صاحبان ثروت سیبل اتهامات شده بود. و کسی که به خاطر حمایت غلط از رحیم مشایی مورد سرزنش دوستانش است زمینه اش را دارد که چند تا تخلف اقتصادی را نیز به پایش بنویسند.

اما حالا که فرزند وزیر فراری محمد خاتمی مشهور به زینت الوزراء با حکم دادسرای ویژه مفاسد اقتصادی بازداشت شده است، مشخص شد که آن اتهام ها دروغی بیش نبودند. [لینک]

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۴ ، ۰۸:۲۶
فلان الملک

چرا مرگ بر آمریکا این روزها دغدغه همه ما پیشرفت در عرصه های مختلف اقتصادی و سیاسی و علمی و فرهنگی و اجتماعی است. و این دغدغه چیزی است که کسی نمی تواند منکر آن باشد. این دغدغه مهم ولی امر مسلمین نیز هست. چه کسی می تواند بگوید من دوست ندارم پیشرفت کنم؟ علی الخصوص پیشرفت های هسته ای! چیزی که به شدت ابر قدرت های دنیا را نگران کرده است پیشرفت های ایران در علوم هسته ای و دیگر تکنولوژی های روز دنیاست. به همین خاطر به شدت آمریکا و متحدان و نوکرانش در منطقه خاور میانه سخت در تلاش هستند تا به هر شکل ممکن که می توانند جلوی پیشرفت های علمی ملت عزیز ایران را بگیرند.

تحریم های اقتصادی اگرچه به بهانه جلوگیری از

۵ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۲ آبان ۹۴ ، ۱۶:۰۴
فلان الملک

میگو دو پیازهنشسته ام پای سفره شام. دست پخت همسرم را می خورم. قرمه سبزی. تلویزیون را روشن کردم. در حالی که طبق معمول دخترم از سرو کله ام بالا می رفت شبکه های صدا و سیمای ایران اسلامی را مرور کردم تا رسیدم به یک برنامه مسابقه آشپزی.

گوینده: شما فقط 20 دقیقه فرصت دارید تا بسته های خوراکی را باز کنید و تشخیص بدهید که مواد لازم مربوط به کدام غذا است؟

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۷ آبان ۹۴ ، ۲۰:۳۲
فلان الملک