خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

جنگ آمریکا در سوریه

دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۴۰ ق.ظ

یاد جریان روز مباهله افتادم. آخرین فرستاده خدا با مسیحیان نجران توافق کردند که در روز موعود برای نفرین یکدیگر حاضر شوند تا ببینند خدای بزرگ نفرین چه کسی را برآورده می کند. روز مقرر، مسیحیان با کشیش ها و بزرگانشان آمدند اما رسول خدا (ص) دخترش فاطمه (س) و دامادش علی (ع) و نوه هایش حسن (ع) و حسین (ع) را آورد. مسیحیان از دیدن این صحنه نگران شدند و تصمیم گرفتند که از همان راهی که آمده بودند برگردند. (1)
حالا مسیحیان و یهودیان در سوریه دارند با مسلمان ها می جنگند. اما آن جنگ اصلی که آمریکا بدان مسلمان ها را تهدید کرده بود مانده تا قدرت یک طرف اثبات شود. تا دیروز گمان می کردم که آمریکا بدون شک حمله خواهد کرد. لکن امروز می بینم که اوباما به تردید افتاده است. گرچه بعید می دانم که مخالفت های مردم در آمریکا و اروپا تاثیر مستقیم داشته باشد بلکه آنچه آنها را به شک انداخته صحبت های مقام معظم رهبری و به تبع آن هشدار فرمانده سپاه ، و آن چیزی که بی بی سی به عنوان تهدید سردار حاج قاسم سلیمانی خوانده می باشد. آمریکایی ها به خوبی می دانند که این یک جنگ تمام عیار خواهد بود به همین خاطر شدیدا از درگیر شدن در سوریه وحشت دارند. آنها می دانند وقتی که ایران تهدید می کند، باید این هشدارها را جدی بگیرند. شاید آمریکایی ها مرگ را جلوی چشمان خود می بینند. چرا که حاج قاسم گفته است هر سرباز آمریکایی باید با خودش یک تابوت هم حمل کند.


پانوشت:
1- مشروح جریان روز مباهله را اینجا بخوانید.
2- برای اسرائیل خیلی حیف می شود که اگر آمریکا وارد جنگ نشود. آن وقت اسرائیل می ماند و ما. و ما خوب می دانیم باید چه برنامه ای برای این صهیونیست های وحشت زده بریزیم.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">