خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

علیرضا تو باید ببازی!!!

چهارشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۱۲ ق.ظ

علیرضا تو باید ببازیاصل اول پهلوانی تقویت قوای جسمی و روحی برای حمایت از ضعیفان در جهت رضایت خداوند بزرگ است. پس دلیلی ندارد با یک ورزشکار اسرائیلی مسابقه داد. چون کشور ایران از اساس اسرائیل را به رسمیت نمی شناسد. همه می دانند که اسرائیل به قتل و عام مردم فلسطین و غارت اموال و زمین های فلسطینیان اقدام به تاسیس یک دولت جعلی کرده است. پس در صورتی که ما این کشور را به رسمیت بشناسیم در حقیقت در کشتار مردم فلسطین سهیم خواهیم بود. و از آنجایی که در عرصه بین المللی ورزش ایران نماینده رسمی سیاست های دولت و ملت ایران است بلاشک بایستی در راستای اهداف ایران اسلامی گام بردارد.

این قضیه هیچ ربطی به این ندارد که ورزش را سیاسی بدانیم. اصل و اساس ورزش برای تقویت قوای جسمی و روحی در جهت حمایت از مظلومان است. به همین خاطر حمایت از مردم مظلوم فلسطین نیز جدا از روحیه پهلوانی نیست. این همان ورزیدگی و تعالی روح است.

در نتیجه آن دسته از رسانه هایی که اساس این سیاست را زیر سوال می برند از دو حال خارج نیست یا نمی دانند و یا اینکه می دانند و عامدانه در حال تخریب و ایجاد شبهه در سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

علیرضا کریمی پهلوان ایرانی


پانوشت:

  1. علیرضا بباز!!!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">