خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

تله برجام

شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۰۳ ب.ظ

هدیه آقای روحانی به ایران: تخریب زیرساخت های هسته ایاین یک تله بود. که دولت آقای روحانی ملت و کشور ایران را در آن انداخت. علی رغم اینکه بارها و بارها مقام معظم رهبری نسبت به مذاکرات خوشبین نبودند و بارها به اشکال مختلف مخالفت خود را با مذاکرات 1+5 اعلام کردند اما تصمیمات غلط و خودسر روحانی بر خلاف مصالح ملی جهت منافع یک مشت اقلیت صاحب رسانه که تمام جنجال های کشور از ناحیه این جناح اقلیت شکل می گیرد، اقدام به مذاکره با آمریکا کرد و در این مسیر اقدامات بر خلاف نظر رهبری مرتکب اقدامات غلط اندر غلطی شد که به ضرر منافع ملی کشور بود.

در حقیقت برجام به بهانه گشایش اقتصادی عامل تخریب زیرساخت های انرژی هسته ای بود. و این قضیه به دست آقای حسن روحانی عملی شد تا در جهت منافع اسرائیل گام های موثری برداشته شود.

حال پس از ماه ها کارشکنی آمریکایی ها برای بازشدن سوییفت و آزادی تجاری ایران رئیس جمهور آمریکا به طور علنی برجام را بر خلاف منافع آمریکا خواند تا بهانه ای شود برای کارشکنی های بعدی.

موضوع اینجاست که برجام یک تعهد دو طرفه نیست. همین امر موجب می شود که ایران نتواند زیر میز توافق بزند. چراکه ایران در برجام طرف های دیگری هم دارد و ناچار است برای حفظ منافع تجاری خود در برجام باقی بماند. و اما آمریکا به راحتی و به صورت عملی تحریم های ایران را افزایش می دهد اما به صورت شفاهی زیر میز برجام نمی زند تا ظاهر کار را حفظ کرده باشد. از طرفی برای اعمال تحریم های بیشتر بهانه تراشی می کند و برجام را بر خلاف منافع آمریکا می خواند.

نتیجه: زیر ساخت های غنی سازی اورانیوم و انرژی هسته ای متلاشی شده و درهای اقتصاد جهانی به روی ایران باز نشده است. این فرمول برد برد جناب آقای روحانی بود.

پانوشت:

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">