خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

تمدن غرب وحشی است

دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۴۱ ب.ظ

تمدن غربنشسته ایم سر سفره شام. دایی از تمدن پیشرفته غرب سخن می گوید: کافی است پایت برسد به یکی از کشورهای غربی. همچنان که مشکل اقامت حل شد دیگر همه چیز تغییر می کند و غرق در رفاه می شوی. از حقوق ثابت ماهیانه گرفته تا آموزش های فنی جهت کار تا مسکن ارزان و ماشین های لوکس و همه چیز عالی و عالی و عالی. فقط مشکلشان غریبی و دوری از پدر و مادر و اقوام است. و دایی آنقدر با آب و تاب حرف می زند که غرب برای شنونده بهشت مجسم می شود. او می گوید آنها مسلمان واقعی هستند فقط خدا را نمی پرستند. به هم دروغ نمی گویند و همه زندگیشان روی نظم و دقیق است.

این روزها خبرهای پناهندگی مردم وحشت زده عراقی و سوری به کشورهای اروپایی نقل مجالس است. مخصوصا در خوزستان. از وقتی که درهای ورودی کشورهای اروپایی به روی اتباع جنگ زده عراق و سوریه باز شد شنیده می شود که برخی از مردم ما هم خود را در جنگ زده ها قاطی کرده و به کشورهای اروپایی سفر کرده اند.

اما این روزها خبرهای وحشتناک می شنوم. [لینک]

خدای من چه آمار کابوسناکی. نمی دانم رسانه های فارسی زبان بیگانه که هر روز گوش دایی مرا از زیبایی های اروپا کر می کنند آیا آمار سوء استفاده های جنسی و ناپدید شدن هزاران کودک عراقی و سوری را نیز به او می گویند یا نه؟؟؟

طبق آمار خودشان ظرف دو سال ده هزار کودک پناهجو که دست تقدیر آنها را از پدر و مادرهایشان دور کرده است در اروپا که مهد تمدن و تکنولوژی و انسان دوستی و تکریم انسانیت است در جهت بردگی و سوء استفاده های جنسی ناپدید شده اند. بردگی! و سوء استفاده های جنسی!!! آن هم کودک!!!

آیا این سوال در ذهن مخاطب شکل می گیرد زن هایی که بدون همسرانشان ناشی از اثرات جنگ راهی اروپا شده اند چه بلایی بر سر خودشان و فرزندانشان آمده است؟ آیا شما هم آن کلیپ داعش را دیده اید که با زور زن ها را برای بردگی جنسی انتخاب می کنند؟ آیا عکس های بازار فروش کنیزان را توسط داعش شما هم دیده اید؟ جایی که زن های مسلمان را در قفس های آهنی در معرض فروش گذاشته اند. و یک شیطان صفت داعش کنار قفس ایستاده است و دارد با یک شیطان صفت دیگر برای بازار گرمی چانه می زند و از خصوصیات بدنی کنیزان تعریف می کند.

آیا در ذهن شما هم این سوال شکل گرفته است که شوهران آن زن های مسلمان کجا هستند؟ آیا کشته شده اند؟ یا اسیر؟ شاید هم ناشی از یورش های وحشیانه داعش همسر و فرزندانشان را گم کرده اند.

عجب از غربی های وحشی! با این تمدن همجنس بازیشان. با این تمدن سکس پرستی شان. با این تمدن مصرف گرایی شان. تمدنی که در آن خدا نیست و شیطان جای خدا را گرفته است. آنها به اینکه دروغ نمی گویند خوشند. اما هیچ کس نمی گوید که چقدر سامان اصالتشان و نسبشان در کوچه پس کوچه های حرام زاده های ناشی از سکس آزاد و تجارت سکس مفقود شده است.

شاید هم دایی من این خبرها را شنیده باشد ولی دلش نمی خواهد به روی خودش بیاورد. شاید هم نشنیده باشد.


پانوشت:

  1. گم شدن ده هزار کودک.
  2. آمار دستکاری شده ای که خود ویکی پدیا می دهد [لینک] قطعا فاجعه به مراتب شدید تر از آمار ارائه شده خودشان است. جنگ سوریه و عراق یک هولوکاست واقعی بر علیه مسلمانان است.
  3. مطلب ابتدا اینجا منتشر شد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۲

نظرات  (۳)

۱۲ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۴۱ مهندس رضا عباسی
با عرض سلام و احترام
مطالب وبلاگتان بسیار عالی و مورد پسند بود.گروه مدرسین پایتخت کلیه ی سوالات امتحانی مدارس،کنکور،دانشگاه های دولتی و آزاد را به صورت رایگان برای دانلود شما قرار داده و توسط متخصصین فعال کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه های برتر کشور در تمام ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.در ضمن باعث افتخار ماست که لینک سایت گروه مدرسین پایتخت را در وبلاگتان ببینیم.
با سپاس فراوان
گروه مدرسین پایتخت.

۱۳ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۱۲ ســوز ستان
صم بکم عمی فهم لایعقلون
همه کودکان برای سوء استفاده های جنسی نیستند، اینها را میبرند و تکه پاره میکنند و با اعضای بدنشان، با ریه و چشم ک کبد و کلیه ها و. ... بزرگترین باندهای قاچاق اعضای بدن انسان را تشکیل میدهند، ایکاش فقط با آواره های جنگ اینکار را میکردند، در افغانستان مردم که در کشور خودشان زندگی می کنند و به جایی پناهنده نشده اند، با آنها چرا اینکار را کردند؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">