خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

13 آبان روز مرگ بر آمریکا

سه شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۰۴ ب.ظ

چرا مرگ بر آمریکا این روزها دغدغه همه ما پیشرفت در عرصه های مختلف اقتصادی و سیاسی و علمی و فرهنگی و اجتماعی است. و این دغدغه چیزی است که کسی نمی تواند منکر آن باشد. این دغدغه مهم ولی امر مسلمین نیز هست. چه کسی می تواند بگوید من دوست ندارم پیشرفت کنم؟ علی الخصوص پیشرفت های هسته ای! چیزی که به شدت ابر قدرت های دنیا را نگران کرده است پیشرفت های ایران در علوم هسته ای و دیگر تکنولوژی های روز دنیاست. به همین خاطر به شدت آمریکا و متحدان و نوکرانش در منطقه خاور میانه سخت در تلاش هستند تا به هر شکل ممکن که می توانند جلوی پیشرفت های علمی ملت عزیز ایران را بگیرند.

تحریم های اقتصادی اگرچه به بهانه جلوگیری از پیشرفت هسته ای ایران است اما تحریم های بانکی و بیمه ای که جلوی تبادل پول را با کشورهای دنیا میگیرد نه تنها شامل انرژی هسته ای می شود بلکه شامل نیازمندی های غذایی و دارویی و صنعتی نیز می شود. و این ظلم بزرگی است که آمریکا در حق مردم مظلوم ایران روا می دارد.

اگرچه ایران امروز با ایران 30 سال پیش فرق بسیار دارد. ایران تحریم شده امروز بسیار قدرتمندتر از ایران تحریم شده 30 سال پیش است. ما امروز به تکنولوژی های روز دنیا دست یافته ایم. تکنولوژی هسته ای. تکنولوژی نانو در تمام صنایع اعم از دارویی و کشاورزی. تکنولوژی سد سازی. تکنولوژی لیزر. و آنقدر لیست پیشرفت های ایران بلند بالاست که در این مقال نمی گنجد. اما بهترین استناد را می توان به سخنان خود هرتسل هالوی اشاره کرد که اذعان می کند رشد علمی ایران 20 برابر شده است و این چیزی است که اسرائیل را درمانده کرده است. آنها امروزه به این نتیجه رسیده اند که ترور دانشمندان هسته ای ایران نمی تواند مانع پیشرفت هسته ای ایران شود.

آنها به خوبی می دانند نمی توانند جلوی رشد علمی ایران در صنایع نظامی همچون موشک سازی و هوافضای ایران را بگیرند. ما هر روزه یک اختراع جدید را برای دنیا رونمایی می کنیم هر روز یک پهپاد جدید، هر روز یک موشک عظیم الجثه جدید با قدرت تخریبی فراتر از ذهن با برد بیشتر. ما موشک هایی ساخته ایم که در زیر آب چهار برابر سرعت مشابه آمریکایی آن حرکت می کند.

شاید بهتر باشد برای مطالعه و مرور بیشتر پیشرفت های ایران شما را دعوت کنم تا این لینک را مطالعه کنید.

اما ما چرا مرگ بر آمریکا می گوییم؟

چرا مرگ بر آمریکا نگوییم در حالی که روزانه شاهد تلاش آمریکا برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران هستیم؟ چرا مرگ بر آمریکا نگوییم در حالی که بارها و بارها دولتمردان و مسئولین آمریکایی برای در خفا و علن بر علیه ایران سخنرانی می کنند و از هیچ تلاش عملی و اجرایی بر علیه ایران کوتاهی نمی کنند. [منبع] به همین خاطر ما هر ساله در تمام مراسمات ملی همچون روز قدس، 13 آبان، نه دی، 22 بهمن و هر مراسم دیگری که در آن کمترین اعلام برائتی از مشرکین باشد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس جزو شعارهای اصلی ما ایرانی هاست.

من فردا در روز 13 آبان به خیابان می روم و از اعماق وجودم شعار کوبنده مرگ بر آمریکا را سر می دهم تا کمترین حمایت های خودم را از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه نشان بدهم و با اعلام برائت از دشمنان اسلام شعائر دینی خودم را به جا آورده باشم.

ما با اعتقاد راسخ شعار می دهیم مرگ بر آمریکا حتی اگر برخی فریب خوردگان دوست نداشته باشند. حتی اگر منافع برخی به خطر بیفتد.


پانوشت:

  1. بیانات مقام معظم رهبری در خصوص پیشرفت های علمی ایران.
  2. کارنامه درخشان پیشرفت های علمی ایران.
  3. بازخوانی 35 سال دشمنی آمریکا با ایران.
  4. فیش های تاریخی دشمنی آمریکا با ایران.
  5. ویدئو: لیست دشمنی های آمریکا علیه ایران.
  6. انعکاس این مطلب در نقل قول.

نظرات  (۵)

با سلام خدمت شما وبلاگنویس محترم

مطلب شما تحت عنوان :

چرا مرگ بر آمریکا نگوییم ؟

در شبکه وبلاگنویسی " نقل قول " منتشر گردید /.

با تشکر از مطلب زیبای شما /.
۱۳ آبان ۹۴ ، ۲۲:۰۶ http://naghleghol.ir/
باسلام مطلب شما در سایت نقل قول انتشار یافت
برای نشر سریعتر مطالب خود بما پیوندید.و مطالب خود را از طریق ورود به سایت و انتخاب گزینه ارسال مطالب برای ما ارسال کنید
باتشکرمدیریت نقل قول

۲۳ آبان ۹۴ ، ۰۶:۱۶ عبدالمهدی
میان خنده ی قابیلیان چه مظلوم است
صدای ضجه ی جانسوز زنگ قافله ای

سلام
لینکید برادر
یا علی
۲۴ آبان ۹۴ ، ۰۶:۳۷ عارف برات وند
سلام
بسیار عالی بود...
۲۴ آبان ۹۴ ، ۱۳:۰۵ عبدالمهدی
سلام مجدد
حق با شماست
من لینک می کنم ولی نمی شه.
آدرس قبلی تون تو بلاگفا لینک بود. اومدم دیدم عوض شده منم عوضش کردم...
چه جالب که بلاگفا با بلاگ مشکل داره!
به هر حال موفق باشید
مولا یارتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">