خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

پرچمشان را بزن!!!

يكشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۳۷ ق.ظ

پیش یکی از بزرگان جهاد بودیم. سردار نوعی اقدم که مستشار نظامی در سوریه است. خیلی ها از سردار خواستند که مقدمات حضور آنها در سوریه برای جهاد فی سبیل الله را فراهم کنند. معذرت خواهی کرد و گفت جهاد شما در همین جاست. همین محفل های دوستان. همین زیارت عاشورا. همین دعای کمیل. همین هیئت ها جهاد شماست. شما باید آدم سازی کنید. ما به امثال کسانی نیاز داریم که در همین هیئت ها ساخته می شوند.

گفت مشکل ما در سوریه همین است. مسلمان واقعی نداریم. گفت داریم با یک ارتش فاسد [ارتش سوریه] علیه داعش می جنگیم.

گفت: نظامیان ارتش سوریه ترسو و بی بصیرت هستند.

گفت: با 120 نفر به آپارتمانی که داعش در ان پناه گرفته بود حمله می کردیم و نمی توانستیم ساختمان را فتح کنیم. با خمپاره می زدیم، با تانک می زدیم، با آرپیجی می زدیم. بعد که شروع به پیشروی می کردیم با قناسه [تک تیرانداز] بچه ها را می زدند. دوباره با تانک و آرپیجی و ... شلیک می کردیم. ساکت می شدند. پیشروی می کردیم دوباره تلفات می دادیم.

به نظامیان سوری می گفتم اینجوری فایده ندارد باید از درب ورودی ساختمان داخل شویم. همه می ترسیدند. هیچ کس جرات نداشت جلو برود. بالاخره با هر زحمتی که بود ساختمان را فتح کردیم. رفتیم تمام طبقات را جست و جو کردیم. دیدم تا الان داشتیم فقط با سه داعشی می جنگیدیم. یعنی 120 نفر به روی سه نفر.

برای من سوال بود چگونه 3 نفر در مقابل 120 نفر تسلیم نشدند!! رفتم از نزدیک دیدم هر کدام از این سه نفر یک لب تاب و تعدادی سی دی دعا و قرآن داشته که نوار قرآن و دعا پخش می کرده است.

این خبر از یک پیام می دهد. اگرچه داعش ماحصل سیاست های آمریکا و اسرائیل است ولی آمریکا و اسرائیل طوری این نیروها را تربیت کرده اند که انها گمان می کنند دارند برای خدا می جنگند. خیلی از نیروهای داعشی دارند با ایمان و عقیده می جنگند. ولی نیروهای سوری که از خاک و آب و وطنشان دارند دفاع می کنند هیچ ایمان و عقیده ای ندارند. به همین خاطر بسیار ترسو و بزدل هستند.

نه تنها بزدل و ترسو بلکه بسیار بی بصیرت.

سردار گفت: به یکی از نظامیان سوری گفتم پرچم داعش را بزن!!! دیدم دارد این و دست و آن دست می کند. با عصبانیت گفتم پرچم داعش را بزن سرنگون کن! گفت حاجی! پرچم را کاری نداشته باش. می رویم مقرشان را تصرف می کنیم. به پرچمشان چکار داریم؟ چون روی پرچمشان نوشته بود لا اله الا الله. حاضر نبود پرچم را بزند.

گفت این صحنه مرا یاد داستان صفین انداخت. آنجایی که معاویه با مشورت امر و عاص دستور داد قرآن ها را روی نیزه کنند. و بدین حیله از شکست حتمی نجات یافتند.

گفت: نظامیان به ظاهر مسلمان سوری که فاسد هم هستند نمی فهمند که این پرچم، پرچم شیطان است. این پرچم آمریکاست! این پرچم اسرائیل است.

پرچم لا اله الا الله ما هستیم. همانطور که مالک اشتر نخعی در جنگ صفین گفت: قرآن ناطق علی است نه این کاغذ پاره هایی که روی نیزه شده است.

ولی نظامیان به ظاهر مسلمان سوری این چیزها را نمی فهمند.

آه ....

نظرات  (۲)

سلام و خداقوت...خیلی لطف میکند..الان چند روزی هستش ک بلاگفا از دسترس خارج شده و بنده ب بخش مدیریتم دسترسی ندارم و این اولین بارش نیست و این وضع سرویس دهی بلاگفا واقعا منزجرکنندست ..شما لطف کنید از رفیقتون بپرسید بهم بگید تا من هم ب جمع بچه های بیان ملحق شم ..ولله مشکل دیگ ک دارم ولی اجازه بدید من مشکل مهاجرتم حل کنم تا بیام شاید بقیش دستم بیاد ..
خیلی تکون دهنده بود حرفاش واقعا ارومم کرد همش غبطه میخوردمو بخودم سرکوفت میزدم ک چرا نمیتونم منم جز مدافعان باشم ...
ان شاالله ک دوز بصیرت هامون بره بالاتر ..
پاسخ:
شما هم با تربیت فرزند صالح می تونی مدافع حرم باشید

ممنون از تشریف فرماییتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">