خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

پرشین تون یا شبکه پویا؟؟؟

دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۲۸ ق.ظ

کارتون، پرشین تون و شبکه پویابعد از اینکه خدا به من فاطمه را داد، با اصرارهای مکرر همسرم تصمیم گرفتم ماهواره را جمع کنم و به جای آن یک دستگاه دیجیتال نصب کنم. همین امر نیز واقع شد. خدا را شکر ولی ...

پیش خودم فکر کردم دیگر دخترم را به تصاویر کارتون های ماهواره عادت نمی دهم. سکانس هایی که اومانیسمی و پوچ است. تصاویری که اصل را بر برهنگی انسان قرار می دهند. لذت گرایی و شهوت پرستی در نوع پوشش شخصیت های کارتون های شبکه پرشین تون (persian toon) موج می زند. بدون شک این کانال برای سرگرم کردم بچه های فارسی زبان و مسلمان ایرانی ساخته نشده است. آن ها بنا دارند نسل آینده ایران زمین را با این تصاویر مخرب سکسی و ویرانگر از اسلام دور کرده و با فرهنگ ضد دینی و ضد خدای غربی آشنا کنند.

اما وقتی دستگاه دیجیتال را نصب کردم متاسفانه دیدم دقیقا همان فیلم های کارتونی که از کانال پرشین تون پخش می شد، از گیرنده دیجیتال خودمان در کانال پویا پخش می شود. من که روابط غیر دینی و غیر متعارف زن و مرد را در کارتون های باب اسفنجی و دیگر برنامه های کودک پرشین تون دیده بودم از دیدن همان تصاویر در کانال پویا بسیار شگفت زده شدم و از خودم سوال کردم مگر در صدا و سیمای جمهوری اسلامی کارشناسان دینی و فنی نداریم که این برنامه های کودک که از ماهواره دریافت می شوند و در تلویزیون رسمی ایران اسلامی پخش می شوند، تصفیه شوند؟؟؟

رو به همسرم کردم و گفتم ما اینقدر برای دخترمان نگران بودیم نتوانستیم از سریال های کارتونی شبکه پرشین تون فرار کنیم. چون دقیقا همان ها در حال حاضر در کانال خودمان پخش می شوند.کارتون، پرشین تون و شبکه پویا

عزیزان بدانند برخی کارتون های شبکه پویا که بدون کم و کاست از ماهواره دریافت می شوند در دیالوگ های خودشان رسما تبلیغ ضد خدا و ضد دین می کنند. کافی است اندکی به دیالوگ ها دقت کنید.

در شبکه پرشین تون با موسیقی های رپ ایرانی و گاهی نیز خارجی رقص حیوانات و انسان ها را به صورت مختلط زن و مرد یا انسان و حیوان در کنار هم نشان می دهد. یا آن دختر مو قرمز و خرس قهوه ای با یک آهنگ و موسیقی بسیار جذاب در کنار رودخانه. چرا این تصاویر را باید شبکه پویا بدون کم و کاست پخش کند؟

گاهی وقت ها پیش خودم فکر می کنم کاش مثل ماهواره می توانستم برخی کانال های دستگاه دیجیتال را قفل، رمزگذاری و یا حذف کنم.


پانوشت:

  1. از شما دعوت می کنم پست های که در حوزه کودکان نوشته ام را مطالعه بفرمایید. [کلیک کنید]
  2. دخترم فاطمه.
  3. دخترم فاطمه به همراه عکس.
  4. ابن مطلب ابتدا در اینجا منتشر شد.

نظرات  (۲)

با سلام
سومین پوستر از سری پوستر های "بیضاء" با محوریت شهید محمودرضا بیضایی طراحی و آماده دریافت می باشد.
وبلاگ
ــــقَــــلَــــمـــــــــــــــــــ
دات بلاگ دات آی آر

galam.blog.ir
ای اقا..کدام ماهواره..ماهواره خود ما هستیم..الان غربی ها باس بیان مسایلو فرهنگ خودشونرو از این بچه ژیگولای ایرانی یاد بگیرن اصلا ایرانیا واسشون کلاس تخصصی بزارن..وقتی هر بیخودیرو میکنن وزیر میخواید عواقبش بهتر ازین بشه ؟؟
پاسخ:
بالاخره این بچه ژیگولا از کجا یاد میگیرن ژیگول بشن؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">