خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

ساپورت های شیطانی

پنجشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۳۶ ب.ظ

ساپورتیک خانوم چاق با آرایش حرفه ای و یک کافشن قرمز و یک ساپورت تنگ (بدن نما) زرد. این تصویر را وقتی دیدم که داشتم از محل کار به خانه می رفتم و من سوار ماشین بودم و این خانوم داشت از پیاده رو کوچه در یک زمان خلوت عبور می کرد.

پیش خودم فکر کردم. واقعا منظور این خانوم از ساختن این شکل و شمایل برای خودش چیست؟ او چه پیامی را می خواهد به رهگذران بدهد؟

دوباره پیش خودم فکر کردم:

در تابستان مدام بهانه می آورند که هوا گرم است و ما داریم در گرما له له می زنیم به همین خاطر لباس های نازک و بدن نما می پوشند به طوری که طبق گفته بقالی سر کوچه مان بعضی از این خانم ها لباس های زیرشان از روی مانتو پیدا است. مخصوصا وقتی که مانتو سفید رنگ باشد و مخصوصا وقتی که مانتو سفید رنگ نازک باشد و مخصوصا وقتی که بدن عرق کرده و مانتوی سفید رنگ نازک به بدن چسبیده باشد ... آن وقت خودتان حساب بکنید چه صحنه مستهجنی شکل می گیرد ...

آن وقت تابستان بود که این لباس های مستهجن را می پوشیدید. حالا که زمستان است با چه توجیهی در این سرما ساپورت می پوشید؟؟؟

چطور برخی از خانوم ها اصلن هیچ میانه ای با شرم ندارند؟؟؟

آن وقت می گوید چرا هیچ کسی به خواستگاری من نمی آید؟ خب دختر خوب آنچیزی که مردان می خواستند در خلوت از تو ببینند تو در خیابان به آنها نشان دادی...


پانوشت:

  1. یک مطلب نوشته ام در مورد ترافیک دیپلمات ها در تهران. اینجا بخوانیدش.
  2. آقای موزون هم در این زمینه در "شنودش" این مطلب را نوشته است.

مطالب مرتبطی که قبلا نوشته ام

  1. حجاب.
  2. صید با پای خود افتاد به دام (شعر).
  3. محرم های نامحرم (روایتی از حضرت زینب)
  4. کتک خوردن زنان چادری
  5. سرباز دخترنما
  6. شلوار فاق کوتاه.
  7. کرم سر قلاب ماهیگیری شیطان
  8. امان از بی حیایی در عروسی ها
  9. برنامه ماه عسل و حجاب در صدا و سیما.
  10. مصادیق بی حیایی
  11. آزادی بدن.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۹
فلان الملک

خانواده

حجاب

نظرات  (۲)

سلام خسته نباشید؛بنظرمیرسه این قبیل کارها که از برخی خانمها وحتی از برخی آقایون هم سرمیزنه مربوط به بی هویتی ویا بی اطلاعی آنهاازعواقب کارشون باشه چونکه وقتی پای حرف اونها میشینی متوجه میشی که اونها هم شرم وحیا سرشون میشه و یه جاهایی از نوع پوشش ورفتاردیگرانی که بدتر از خودشون هستن ایراد میگیرن وانگشت میگزن اما نوبت خودشون که میرسه میگن والله ما که سرووضعمون عادیه .البته باید گفت :خدا لعنت کند انواع واقسام رسانه ها را که با تبلیغات مختلف قبح خیلی چیزارو شکستن وبچه های مردم رو به این روز انداختن.
پاسخ:
بله خدا لعنت افرادی رو که سعی می کنن قبح این مفسده ها را بشکنند.
باسلام
این پوشش زن ها که زمینه هیزی رو ایجاد میکنه خودش بخاطر چیزای دیگه ای بوجود اومده
و شما سوالی نپرسیدین که منتظر جوابین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">