خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

تهیه کننده: آزاده نامداری

جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۲ ق.ظ
یک زن عکاس و عشوه گر و لوس
گزارشگر دارد با یک زن مصاحبه می کند. زنی که ابتدا چون فکر می کرد بچه زندگی اش را محدود می کند هیچ علاقه ای به بچه دار شدن نداشت. کار این زن عکاسی از عروس و دامادها در آتلیه شخصی خود و شوهرش است. نحوه صحبت کردن این زن در مقابل دوربین در حالی که خط چشم هایش بسیار واضح و پررنگ است، کاملا عشوه گرانه و شدیدا لوس است.
چون چادری بودم
از طرفی دیگر خانم گزارشگر با زنی صحبت می کند که چادری است و در زندگی خواسته های زیادی دارد. این زن علت مورد توجه قرار گرفتن توسط شوهرش را چادری بودن خود می داند. البته آن زن تاکید می کند که از طریق یک خواستگاری کاملا سنتی ازدواج کرده است.
گزارشگر که همان دوربین است در طول این گزارش مستند گونه کمتر حرف می زند. و مخاطب از جواب های این دو زن به ماهیت سوال پی می برد. از طرفی این دو زن بیشتر در مورد تمایلات شخصی خود حرف می زنند.
یک زن عکاس و یک زن تازه عروس.
ماشین شاسی بلند می خواهم
تازه عروس یک زن چادری است که نگاه های دریده و گستاخانه ای دارد و در زندگی از شوهرش همه چیز را به بهانه اینکه برای یک بار اتفاق می افتد در حالت خاص و تک می خواهد. مثلا او از شوهرش با وجود عدم توانایی مالی ماشین شاسی بلند می خواهد. و آن زن اصلا برایش مهم نیست که شوهر زندگی اش از عهده تهیه آن بر می آید یا نه!!!
پف لباس عروس چند؟
او در مراسم عروسی اش لباس های آنچنانی و بسیار شیک می خواهد و اصلا به توانایی شوهرش توجه نمی کند. جالب توجه اینکه در یک سکانس از فیلم صحنه ای را نشان می دهد که عروس خانم چادری به همراه شوهرش برای انتخاب لباس به مغازه کرایه لباس عروس رفته اند و درحالی که زن (عروس) دارد با فروشنده برای شیک ترین لباس بحث و تبادل نظر می کند آقای داماد بیچاره از فروشنده سوال می کند: اگر پف لباس عروس بیشتر باشد قیمتش چقدر بیشتر می شود؟؟؟
فقط یک شب است
در یک صحنه دیگر دوربین عروس و داماد را نشان می دهد که دارند با هم بحث می کنند. بحثی که داماد را عصبانی کرده سر هزینه های تاپ عروسی است. و دائم زن به شوهر عصبی خود می گوید که فقط یک شب است.
آقای صدا و سیما!!!!
لطفا توجه داشته باشید که آیا خانم آزاده نامداری مدرک تهیه کنندگی یا مدرک مرتبط با تخصص صدا و سیما دارد یا خیر؟؟؟
به چه قیمتی؟
درست است که آقایان صدا و سیما علاقه دارند تا به تهیه کنندگان جوان میدان بدهند، اما به چه قیمتی؟؟؟ به قیمت بالا بردن سطح توقع جامعه و زن؟ در شرایطی که اوضاع طلاق بحرانی است که هیچ مدیری جرات نمی کند از آمارهای واقعی سخنی به میان آورد.
کدام سیاست؟ کدام بوجه؟
آقایان صدا و سیما توضیح دهند که این مستندهای آلوده به شهوت های زندگی در راستای کدام سیاست های اسلامی و دینی تهیه می شوند؟؟؟ با کدام بودجه؟؟؟
من از خانم آزاده نامداری سوال می کنم: چرا شما از طبقات پایین شهری که با کمترین هزینه های ممکن زندگی می کنند گزارش تهیه نمی کنی؟؟؟ چرا سری به پایین شهر نمی زنی تا ببینی تازه عروس های با چه هزینه های کمی در خانه بخت قدم می گذارند. آن هم با چه آرزوهای دست یافتنی و شیرینی. آن هم بدون عصبانی کردن شوهر برای یک شب به یاد ماندنی. آن هم بدون دغدغه. بدون بحث. بدون توقع.
خانم آزاده نامداری! بدان!! در آینده هرکدام از دخترهایی که به خاطر تاثیر مستند تو پایشان به دادگاه افتاد تو هم در این خصوص مقصر و هم دست و یار شیطانی.
پانوشت:
1- متاسفانه هر وقت پای صحبت های خانم آزاده نامداری در برنامه و گزارش های تلویزیون می نشینم در آخر فقط اعصاب خرابش برایم می ماند. خانم آزاده نامداری بارها در صحبت های به صورت افراطی و فیمینستی و یکجانبه و به دور از منطق و عقل به مباحث زنان و خواسته های آنان می پردازد. بدون اینکه در نظر بگیرد انعکاس این خواسته های نابجا در تلویزیون چه عواقبی برای جامعه و فرهنگ دارد.
2- احساس می کنم آزاده نامداری گرایشات فیمینیستی دارد.
3- آزاده نامداری مثل اینکه می ترسد با زن های فهمیده و با سواد مصاحبه کند. می ترسد آنها در مقابلش دلایل قانع کننده ای بیاورند تا او در مقابل دوربین ضایع شود. این همان سیاست بی بی است. مصاحبه با افراد نا آگاه و عوام. و پخش صحبت هایی که در راستای اهداف کثیف بی بی است.
4- بهتر بود آزاده نامداری با زنان محجبه و چادری ای صحبت کند که از سر معرفت و به خاطر رضای خدا خواسته های دنیایی و شهوانی خود را کنار می گذارند تا سوهان روح شوهر خود نباشند.
5- خانم آزاده نامداری بیا با همسر من مصاحبه کن تا زندگی بیاموزی.
6- لینک اصلی مطلب از وبلاگ خورشید عالم تاب.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">