خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

شیر خالص (خداحافظی با رئیس جمهور)

يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۱۳ ق.ظ
خداحافظ آقای دکتر احمدی نژاد.

عیب پاکان زود بر مردم هویدا می شود

موی اندر شیر خالص زود پیدا می شود

یادمان باشد: مقام معظم رهبری خودشان فرمودند این دولت کارهای خوب زیادی کردند که در جلسه های مناظره ریاست جمهوری بی انصافانه خدمات و زحمات ایشان نادیده گرفته شد.
آقای احمدی نژاد من یادم نرفته که تو در طول دو دوره ریاست جمهوری ات چندین بار به خوزستان سفر کردی، و این چیزی بود که مردم فقیر و نیازمند از تو می خواستند که بیایی و از نزدیک همه چیز را خودت تماشا کنی.
نه اینکه چاپلوسان برای خودشیرینی خودشان گزارش های دروغ برای تو بیاورند.
من یادم می ماند که آنهایی را که برای تو گزارش دروغ آوردند از کار برکنار کردی. و یادم می ماند که تنها مشایی می توانست آبروی تو را ببرد. همان که به تو القا می کرد که دور سرت هاله نور دیده اند. همان کسی که تو برای نگه داشتنش چند روزی با دل شکسته آقا بازی کردی و دل همه ولایتمداران را شکستی. همان هایی که به تو رای داده بودند و برای ادامه احمدی نژاد همه جوره از آبروی خود گذشتند. و یادم نمی رود که کانون های قدرت و ثروت همه جوره در مقابل تو ایستادند. یک بار تاید را گران کردند و یک بار چای را. و یادمان نمی رود که آقا زاده آقای هاشمی در آن طرف مرزها برای اینکه سفر تو و هیئت همراهت به آمریکا مختل شود چقدر رایزنی کرد و از آبروی ایران و استقلال کشورش هزینه کرد تا انتقام پدر پیرش را بگیرد. همان کسی که به انحاء مختلف در کانون های ثروت و قدرت ریشه دوانده است. آقای احمدی نژاد رفتی و دلمان بابت گوشمالی هایی که به آن آقازاده ها دادی خنک شد. ای کاش روحانی هم مرد باشد و بتواند با کانون های قدرت و ثروت که حاضرند بیت المال مسلمین را در جهت منافع خودشان هزینه کنند و ککشان هم نگزد، مبارزه کند و در مقابلشان بایستد. آقای روحانی ای کاش مرد باشی و به ما نشان دهی که ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی ات می تواند دمار برخی ها را در بیاورد. هرچند نگرانم که رفاقت تو با پدر آقا زاده ها مردانگی تو را نشانه برود.
پانوشت:
  1. همین مطلب ابتدا در اینجا منتشر شد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۳
فلان الملک

احمدی نژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">