خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

یکی از اشکالات blog.ir

سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۵۳ ق.ظ

از وقتی که در بلاگ عضو شده ام از امکانات خیلی خوب بلاگ لذت می برم. به طور مثال در قسمت موضوعات شما می توانید زیرمجموعه درست کنید که بلاگفا این امکان را ندارد. از دیگر مزایای بلاگ امکان نشان دادن محبوبترین مطلب و پربحث ترین مطلب و اخرین نظرات است. متاسفانه بلاگفا این امکانات را ندارد. از طرفی شما وقتی روی لینک های آخرین نظرات کلیک می کنید به پست مربوطه ارجاع داده می شوید. شما در بلاگفا نمی توانید آخرین نظرات را در صفحه اصلی وبلاگ ببینید. ضمن اینکه نشان دادن آخرین نظرات در صفحه اصلی وبلاگ دست خودتان است. اگر دوست نداشتید می توانید در بخش تنظیمات نمایش وبلاگ، گزینه عدم نمایش این بخش یا بخش های دیگر را فعال کنید. 

از دیگر مزایای بلاگ دسترسی به کلیه کلمات کلیدی است که این امکان در بلاگفا وجود ندارد.

یکی دیگر از مزایای بلاگ بخش امار گیر است. یک وبلاگ نویس حرفه ای دوست دارد بداند هر مطلبی که پست می کند چند بار خوانده می شود یا اینکه چه مقدار کلیک می خورد. از این طریق یک وبلاگ نویس می تواند بفهمد چگونه باید بهتر باشد. در ضمن در هر پست امکان لایک کردن وجود دارد که این به جای خودش بسیار جذاب است.

یکی دیگر از جذابیت های بلاگ نمایش صفحات مستقل در وبلاگ است. اما متاسفانه بلاگفا این امکان را به شما نمی دهد. نهایتا شما در بلاگفا می توانید صفحات مستقل خود را لینک کنید.

یکی از اشکالات blog.ir پیوندهای این سایت است. شما دوست دارید وقتی روی پیوندهای وبلاگ کلیک می کنید صفحه مورد نظر در یک تب جدید باز شود. یک وبلاگ نویس دوست ندارد به راحتی صفحه مادر را که لینک ها در ان قرار دارد ببندد. علی الخصوص که صفحه مادر همان وبلاگ خودش باشد. شاید یکی از دلایل آن اراده وبگرد جهت مطالعه همه لینک های یک صفحه باشد. در بلاگفا این اشکال وجود ندارد. البته شما در بلاگفا به تنظیمات لینکستان و نحوه بازکردن لینک ها دسترسی ندارید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۵
فلان الملک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">