خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

من معتقدم کرببلا جای تو خالیست

پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۵۷ ق.ظ

میلاد مسعود سومین اختر تابناک امامت و ولایت، حضرت امیر المومنین حسن ابن علی (ع)، نوه عزیز پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و پسر ارشد امیر المومنین علی بن ابیطالب (ع) و دردانه حضرت فاطمه زهرا (س) را به ساحت نورانی و مقدس صاحب الزمان (عج) و دوستانم تبریک و تهنیت عرض می کنم.

با  تیــــغ  نـــظر  سیـــنه ســپر امده بــودی
 دنبـــال  سر چـــند  نفــــر   امـــده   بــودی

روبنـــد نیـــا نـــداخته، لــشکر  سپر  انداخت
تـــو   در   جـــمــل انــــگار، جـگر  امده بودی

در جنگ، علی دست  به  شمشیر  نمی برد
وقتی  کـــه تـــو   هـــمراه پــدر  امـده بودی

فرصــت نشد  اصـحاب  کــنار  تـــو  بجـــنگند
تـــو   یـــک تـــنه   انـــقدر، قــدر  امده بــودی

که حس من این است لبی نشنه نمی ماند
در کربـــبلا هـــــم تـــــو  اگــــر امده بــودی

من معـــتقدم کربـــبلا جــای تـو خالی ست
جـــای حرم و گــــنبد زیــبای تو خالی ست

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">