خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

دیدار وبلاگ نویسان با قهرمانان

جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۲۶ ب.ظ


در دزفول که شهر شهیدان هشت سال دفاع مقدس در برابر جنگ تحمیلی است جناب آقای موجودی در وبلاگ الف دزفول موضوع دیدار با خانواده های جانبازان و شهدا را طرح کرده اند که ایده بسیار جالبی است. ایشان در این پست نیز گزارش اولین دیدار خود را ارائه داده اند که بازهم به جای خویش بسیار پسندیده و به جا بود.
بنده به خاطر احساس دینی که در عرصه وبلاگ نویسی و جنگ نرم در خصوص انعکاس واقعیت های جنگ تحمیلی و ثبت حواشی مربوطه دارم، وظیفه خود دانستم تا ضمن انعکاس این جلسات در وبلاگ خورشید عالم تاب نظرات و تحلیل های خود را نیز برای دوستان به اشتراک بگذارم. امید که باعث هم افزایی و تعالی یکدیگر باشیم.
نکته ای که این دیدارها دارند، ضمن صله رحم از دوستان و برقراری ارتباط های سایبری باعث تولید محتوا و ثبت دیدگاه های شخصی است که در جای خود بسیار ارزشمند و گرانقیمت است. این درحالی است که تولید محتوا یکی از دغدغه های فعالان وبلاگ نویس ارزشی در حوزه جنگ نرم است. بر این اساس انتظار می رود که دوستانی که در این جلسات حضور پیدا می کنند به سهم خود در این حوزه قلم فرسایی کنند و هر وبلاگ از زاویه دید خود در این خصوص مطلب بنویسند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۸
فلان الملک

نظرات  (۱)

۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۶:۵۱ محمد معین صادقی راد
سلام و خدا قوت
خواهش می کنمـ ..
بفرمایید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">