خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) و دخترای بندر

چهارشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۴ ق.ظ
داوود به من پیامک داده: این جماعت فرق بین تولد و عروسی را نمی فهمند. سیا نرمه نرمه پخش می کنند.
خدا را شکر فقر فرهنگی هم که نداریم. دقیقا دشمن دست گذاشته است روی نقاط قوت فرهنگی ما. اگر شیعه یک نقطه قوت داشته باشد همین مبحث انتظار است. و دقیقا دشمن این مطلب را به درستی درک کرده، فهمیده و برای آن برنامه ریزی کرده است. اما ما چه کرده ایم؟ این تخریب فرهنگی و رقص با آهنگ سیا نرمه نرمه و دخترای بندر در روز میلاد امام زمان (ع) قدمت صد ساله ندارد. مربوط به همین چند سال اخیر است.
وقتی می بینید دشمن از جایی نفوذ و رخنه کرده است بدانید در این خصوص یا نهاد متولی نداریم یا نهادهای متولی دارند غفلت می کنند.به یقین راه کار مبارزه با این کار ضد فرهنگی برخوردهای قهری نیست. زیرا نتیجه اش می شود همان که دشمن می خواهد. چه بسا طراحان این عمل ضد فرهنگی بنا دارند تا حکومت جمهوری اسلامی با مردم در خصوص برگزاری مراسمات مذهبی برخوردهای اجتماعی داشته باشد تا خود جمهوری اسلامی سبب دین گریزی و خدایی ناکرده تنفر مردم از امام زمان (عج) شود. لکن عزیزان وزارت اطلاعات باید جهت شناسایی این گونه افراد همت بیشتری کنند. بدون شک همه این افراد مغرض و عامل دشمن نیستند.
از طرفی نهادهایی مانند اداره ارشاد، سازمان تبلیغات، شورای هماهنگی تبلیغات و بسیج با برنامه ریزی و همکاری منسجم و تنگاتنگ باید در این خصوص اقدامات شایسته فرهنگی مناسب را برنامه ریزی و تمهیدات لازم را فراهم کنند.
از طرفی صدا و سیما هم باید با تبلیغات مناسب در جهت تقویت هیات های مذهبی و معرفی برنامه های شاخص این روز مبارک گام های موثری بردارد.
پانوشت: اصل مطلب در وبلاگ خورشید عالم تاب.
1- مطلب مرتبط وبلاگ در جست و جوی واقعیت.
2- مطلب مرتبط در پایگاه خبری رویداد .
3- مطلب مرتبط در وبلاگ ظهور بسیار نزدیک است.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۰۵
فلان الملک

نظرات  (۲)

۰۶ تیر ۹۲ ، ۱۱:۲۰ عباس سیاح طاهری
خو خوبه که! بابا شما چرا انقدر متحجرید؟! روحانی اومده دیگه! چشم دیدن شادی مردمم ندارین؟!
پاسخ:
چه ربطی به روحانی داره؟؟؟
مردم برای روحانی حسابی رقصیدند مگه ما حرفی زدیم؟
۰۹ تیر ۹۲ ، ۰۰:۳۳ امین زارع
اداره ی ارشاد؟
سازمان تبلیغات؟
آقا از اینا هیچوقت، هیچگونه بخاری بلند نشده و نخواهد شد.
مردم عادی بیشتر تو این زمینه ها جنب و جوش دارن، تا این اداره های بی بخار.
البته درستش هم همینه و به نظر من مراسم اهل بیت بهتره به صورت خودجوش و مردمی باشه(البته با چاشنی سیا نرمه نرمه) ولی امیدوارم روزی برسه که جشن امام زمان ، امام زمان پسند و مردم پسند برگزار بشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">